Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en meget lang liste med navn, men jeg klarte å forkorte den og plukke ut noen favoritter ( i alfabetisk rekkefølge) Vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvilke navn dere synes er finest ❤ 

Aron

André

Benjamin

Charlie

Dennis

Dexter

Eskild André / Eskil André 

Emil 

Endre 

Gabriel 

Julian

Lukas André / Lucas André

Luca / Luka 

Levi

Matheo

Mathias 

Nathaniel / Nataniel

Niklas / Nicklas 

Nicolas / Nicholas 

Noah 

Sebastian

Storm

Theo 

Theon

I utgangspunktet hadde vi bestemt oss for Theo. Men når han endelig kom, så var vi ikke så sikker lenger. Det er jo så mange fine navn ❤

Aron, Dennis, Dexter, Eskild André / Eskil André, Emil, Lukas André / Lucas André, Luca / Luka, Levi, Matheo, Nathaniel / Nathaniel, Niklas / Nicklas, Noah, Nicolas / Nicholas, Sebastian, Storm og Theo er definitivt mine favoritter for å korte ned listen ytterligere. 😊

Fortsetter under...

Annonse

hadde valgt Emil,Niclas, Mathias eller Gabriel ut av disse, synes Luca,Dexter og Theon er veldig spesielt i norge,så hadde unngått dem, de andre er også kjempe fine,men de 4 navnene jeg har nevnt er finest synes jeg

Denne er forkortet, ja.. ;) Mange fine navn her. :) 

André som navn nummer to gir meg veldig negative assosiasjoner, men det endrer seg vel kanskje med en ny generasjon. Og det var kanskje oppkalling?

Kommenterer mine favoritter:

Sebastian: veldig fint!

Matheo: synes det er veldig fint, men ville nok ikke valgt det selv pga. religiøs betydning samt at det virker som om litt mange "unge mødre" velger det (trenger ikke å være negativt for alle)

Nicolas: fint!

Levi: fint, men litt religiøst for min del

Charlie: likte det ikke så godt før, men har falt litt for det. Hadde ikke valgt det selv, men fint!

Benjamin: fint, men igjen for religiøst til at jeg ville valgt det

Jeg ville valgt Sebastian eller Nicolas av disse, men mange fine navn:) Smak og kriterier man har er jo forskjellige!

Anonymkode: ea651...338

Jeg ville unngått André som mellomnavn for en hver pris. 
Navnene på lista jeg liker best: Benjamin, Gabriel, Julian, Levi, Mathias, Sebastian. Hadde selv valgt Gabriel, Julian eller Levi. 

Anonymkode: 3eda6...bab

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...