Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg tåler ikke Zyrtec så har tatt Cetirizin til nå. Disse fungerer greit. Men ser nå at det er flere andre som er mye billigere når en bestiller de gjennom Apotek1 sin nettside. Så vurderer å prøve en av disse. Skal få tabletter gjennom legen min, men får aldri somlet meg til å bestille time. Må ha noe å overlever på i mellomtiden. Anonymkode: bff09...c8b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 AERIUS!!!! De beste, og jeg har prøvd ALT! De funker og gir ingen bivirkninger på verken meg eller ungene. Anonymkode: b4a8a...ea3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: AERIUS!!!! De beste, og jeg har prøvd ALT! De funker og gir ingen bivirkninger på verken meg eller ungene. Anonymkode: b4a8a...ea3 Jeg bruker også Aerius. Eneste som fungerer godt på meg uten at jeg blir for trett og sliten. Anonymkode: 61d73...ce1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker også Aerius. Eneste som fungerer godt på meg uten at jeg blir for trett og sliten. Anonymkode: 61d73...ce1 Men et det en som er reseptbelagt? For den har jeg aldri sett i de vanlige hyllene. Anonymkode: bff09...c8b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tåler ikke Zyrtec så har tatt Cetirizin til nå. Disse fungerer greit. Men ser nå at det er flere andre som er mye billigere når en bestiller de gjennom Apotek1 sin nettside. Så vurderer å prøve en av disse. Skal få tabletter gjennom legen min, men får aldri somlet meg til å bestille time. Må ha noe å overlever på i mellomtiden. Anonymkode: bff09...c8b Få deg resept istedet😉 Betaler ca 30kr for 100stk certirizin. Anonymkode: 44124...c55
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Aerius tabletter, spersallerg øyedråper. Vanlig saltvann til skylling av øye og nese. Dusj hver dag. Ikke åpne vindu på soverommet. Ikke tørk klær ute. Anonymkode: 80d4d...1c1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Men et det en som er reseptbelagt? For den har jeg aldri sett i de vanlige hyllene. Anonymkode: bff09...c8b Ja, må ha resept. Anonymkode: 9d8a8...4ea
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 Jeg tar forresten Cetirizin. Har brukt Loratadin tidligere. Tålte de greit også. Anonymkode: 9d8a8...4ea
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #9 Skrevet 8. mai 2017 aerius og singulair. Har fått et nytt liv etter den komboen. Anonymkode: c2a0f...32a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: aerius og singulair. Har fått et nytt liv etter den komboen. Anonymkode: c2a0f...32a Tar det samme, men tar 4 stk aerius om dagen. Så øyedråper og nesespray. Blir det for ille, har jeg og kortison tabletter. Anonymkode: 4761d...fab
Blomstogbier Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: AERIUS!!!! De beste, og jeg har prøvd ALT! De funker og gir ingen bivirkninger på verken meg eller ungene. Anonymkode: b4a8a...ea3 Nei, og på meg så fungerer dem ikke overhodet
gale damen Skrevet 8. mai 2017 #12 Skrevet 8. mai 2017 Jeg er og på Aerius, og er veldig fornøyd. Å komme seg til legen og få en resept på noe som funker er da en god start på å komme seg igjennom pollensesongen på oppegående vs.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #13 Skrevet 8. mai 2017 Loratadin og prednisolon. Ellers har jeg livostin og nasonex nesespray og zaditen øyedråper som er uten konservering. Anonymkode: 31bf9...eee
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #14 Skrevet 8. mai 2017 Jeg bruker Telfast Tar dere medisinen på morgen eller kveld? Anonymkode: 255d4...8f3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #15 Skrevet 8. mai 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker Telfast Tar dere medisinen på morgen eller kveld? Anonymkode: 255d4...8f3 Jeg tar allergitabletten på kvelden slik at jeg blir mindre trøtt på dagen og tar kortison på morgenen de dagene jeg trenger det. Hva gjør du? Anonymkode: 31bf9...eee
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #16 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tar allergitabletten på kvelden slik at jeg blir mindre trøtt på dagen og tar kortison på morgenen de dagene jeg trenger det. Hva gjør du? Anonymkode: 31bf9...eee Jeg har tatt de på morgenen, har rett og slett ikke koblet at jeg kan være trett pga de. Skal ta de for første gangen i kveld. Har innbilt meg at de gir best virkning hvis jeg tar de på morgenen Anonymkode: 255d4...8f3
Rubella Skrevet 8. mai 2017 #17 Skrevet 8. mai 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tar allergitabletten på kvelden slik at jeg blir mindre trøtt på dagen og tar kortison på morgenen de dagene jeg trenger det. Hva gjør du? Anonymkode: 31bf9...eee Jeg tar dem om kvelden av samme grunn. Innbiller meg at jeg kanskje får sovet litt bedre da også som bieffekt
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #18 Skrevet 8. mai 2017 Brukte aerius, men de ga meg migrene. Fikk byttet til loratadin, fungerer ikke like godt, og mistenker at de også gir migrene. Så her behandles lokalt med nasonex nesespray. Anonymkode: 16b65...de7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #19 Skrevet 8. mai 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Brukte aerius, men de ga meg migrene. Fikk byttet til loratadin, fungerer ikke like godt, og mistenker at de også gir migrene. Så her behandles lokalt med nasonex nesespray. Anonymkode: 16b65...de7 Oi, kan man få migrene av allergimedisiner, det visste jeg ikke. Hvordan merket du at det kom av allergimedisinen? Jeg har mye migrene, kanskje jeg burde prøve noen andre allergimedisiner, det skader jo ikke å prøve Anonymkode: 255d4...8f3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #20 Skrevet 9. mai 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi, kan man få migrene av allergimedisiner, det visste jeg ikke. Hvordan merket du at det kom av allergimedisinen? Jeg har mye migrene, kanskje jeg burde prøve noen andre allergimedisiner, det skader jo ikke å prøve Anonymkode: 255d4...8f3 Migrenelignende hodepine iallefall. Lik smerte, lik varighet, alt likt bortsett fra at auraen uteblir. Jeg merket det ved at jeg hadde slike "anfall" omtrent hver dag etter at pollensesongen og medisinering startet. Kuttet ut medisinbruken i noen dager, og hodepinen forsvant. Har opplevd det samme med annen medisin også, og har måttet kutte ut/bytte. Snakket med legen min om det, og det var visst ikke uvanlig, så hun byttet meg over på loratadin. Berget den sesongen, men mistenker at det samme skjer igjen. Så nå går jeg umedisinert og snørrete, slik at jeg kommer meg gjennom eksamensperioden. Sjekker du pakningsvedlegget på aerius og loratadin, så er hodepine en svært vanlig bivirkning. Anonymkode: 16b65...de7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2017 #21 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Migrenelignende hodepine iallefall. Lik smerte, lik varighet, alt likt bortsett fra at auraen uteblir. Jeg merket det ved at jeg hadde slike "anfall" omtrent hver dag etter at pollensesongen og medisinering startet. Kuttet ut medisinbruken i noen dager, og hodepinen forsvant. Har opplevd det samme med annen medisin også, og har måttet kutte ut/bytte. Snakket med legen min om det, og det var visst ikke uvanlig, så hun byttet meg over på loratadin. Berget den sesongen, men mistenker at det samme skjer igjen. Så nå går jeg umedisinert og snørrete, slik at jeg kommer meg gjennom eksamensperioden. Sjekker du pakningsvedlegget på aerius og loratadin, så er hodepine en svært vanlig bivirkning. Anonymkode: 16b65...de7 Nå sjekket jeg min allergimedisin og hodepine står som første bivirkning på de og Jeg har ikke migrene med aura uansett, bare uten aura, så kanskje det er medisinen som er mye av problemet mitt. Er det ingen typer som ikke har hodepine som bivirkning? Anonymkode: 255d4...8f3
MTF Skrevet 9. mai 2017 #22 Skrevet 9. mai 2017 Jeg tar Telfast og ungene tar Aerus. Ingen av oss merker noen bivirkninger, og tablettene gjør jobben.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #23 Skrevet 10. mai 2017 På 9.5.2017 den 10.51, Anonym bruker skrev: Nå sjekket jeg min allergimedisin og hodepine står som første bivirkning på de og Jeg har ikke migrene med aura uansett, bare uten aura, så kanskje det er medisinen som er mye av problemet mitt. Er det ingen typer som ikke har hodepine som bivirkning? Anonymkode: 255d4...8f3 Sannelig om jeg vet.. Inntil jeg finner ut av det, holder jeg meg til lokal behandling så langt det går. Jeg har også prøvd den der sprøyta, og det fungerte bra, ga heller ingen bivirkning. Anonymkode: 16b65...de7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #24 Skrevet 10. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sannelig om jeg vet.. Inntil jeg finner ut av det, holder jeg meg til lokal behandling så langt det går. Jeg har også prøvd den der sprøyta, og det fungerte bra, ga heller ingen bivirkning. Anonymkode: 16b65...de7 Hvilken sprøyte, mener du imigran injeksjon? Den liker ikke jeg desverre Anonymkode: 255d4...8f3
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2017 #25 Skrevet 10. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilken sprøyte, mener du imigran injeksjon? Den liker ikke jeg desverre Anonymkode: 255d4...8f3 Beklager, husker ikke hva den het, men imigran var ikke et kjent navn. Anonymkode: 16b65...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå