Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Hei! Har under og etter siste graviditet vært litt rar på det ene øyet (baby 9 mnd nå). Har ikke helt klart å forklare det, men noe er annerledes. Litt ufokusert på en måte. Har lenge slitt med tørre øyne og blir raskt rød på begge når jeg er sliten eller har sovet for lite. Er også under utredning for blant annet ms der synsnervebetennelse gjerne er et av de første symptomene. Venter på time til øyelege men ventetiden er så lang at jeg også har reist til optiker. Optikeren sier jeg har perfekt syn på det ene øyet, og +0,75 på det andre og at forandringen sannsynligvis skyldes graviditet og amming. Tok bilde av netthinnen og forskjellige tester og fant ingen tegn til sykdom. Ville optikeren ha sett en synsnervebetennelse eller tegn til dette? Kan jeg slå meg til ro med at graviditeten har skyld i denne forandringen? Har ikke smerter i øynene.. Anonymkode: fdd01...fcc
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Betennelse i synsnerven er vondt og noe optikeren normalt vil oppdage på bildene, så du kan nok ta det hele med ro. Anonymkode: 8cf1b...ba8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Betennelse i synsnerven er vondt og noe optikeren normalt vil oppdage på bildene, så du kan nok ta det hele med ro. Anonymkode: 8cf1b...ba8 Takk for svar. Håper du har rett 😊 Anonymkode: fdd01...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå