Gå til innhold

Noen som vet hvordan størrelsene på Kari Traa tøy er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har hørt at det er generelt små i størrelse, noen som vet om det stemmer? Er det veldig ettersittende tøy, sånn at man bør gå opp en størrelse hvis man ikke ønsker det. er kvaliteten bra? Noen som vet, kanskje noen som har kari traa tøy? Jeg synes hun har så mye fint, og som er veldig min smak :)

Anonymkode: 044a4...d5c

Fortsetter under...

Skrevet

Normale størrelser. Bruker den samme som jeg gjør i andre butikker. 

Anonymkode: 1f587...d97

Skrevet

Xl (den med knepping foran passer meg fint  i str 46. Jeg er liten og rund, har store fordeler og en del mage, men de ser allikevel bra ut i dem. Absolutt ikke små i størrelsen synes jeg.

Anonymkode: fb381...eea

Skrevet

Veldig små synes jeg. Har en del ull topper, og må ha M i dem, bruker vanligvis S. Jakker må jeg ha L . 

Anonymkode: 990a1...ee0

Skrevet

Har en dunjakke og en fleecejakke, og de måtte jeg ha i en str større enn jeg vanligvis bruker. 

Anonymkode: a61fc...2fe

Skrevet

Jeg syns de er små i størrelsene, i hvert fall ytterklærne. Jeg er str xl og har ikke sjans til å få på meg jakkene hennes. 

Anonymkode: 31d2b...3eb

Annonse

Skrevet

Jeg har ull og fleece og har det o samme størrelse som andre klær og det passer. Det eneste er at jeg har rumpe, noe hun tydinga ikke har, for selv i større størrelse en jeg ellers bruker, er buksene så korte bak at de knapt dekker alt når jeg står. 

Anonymkode: 5505e...753

Skrevet

Jeg er M til vanlig, L i ull er i minste laget, kommer til å kjøpe XL neste gang...om det blir en neste gang. Den er dyr, og ikke topp kvalitet! 

Anonymkode: bee67...273

Skrevet

Knøttsmå.. Jeg er en S/M på både overkropp og underkropp. Og må opp i XL i bukser og L i topper. Dette på treningstøy og superundertøy. Aner ikke hvordan de er på andre ting :) 

Anonymkode: bf7e1...4a2

Skrevet

Helt vanlig, mener nå jeg. Passer veldig bra til høye mennesker, klærne blir ikke for korte. 

Skrevet

Hmmm, takk for alle svar :) Jeg ble egentlig bare forvirret

Hi

Anonymkode: 044a4...d5c

Skrevet

Knøttsmått. Min datter på 12 bruker str S.

Anonymkode: 81108...317

Skrevet

Jeg synes det er helt normalt, bruker S til vanlig og mitt nye Kari Traa  treningstøy passer helt supert i S .

Anonymkode: d7532...bec

Annonse

Skrevet

Bruker XS, må ha S i Kari traa klær. 

Anonymkode: 15f68...8b3

Skrevet

Tror muligens det har med fasongen å gjøre og størrelsene. Muligens størrelsene som L passer bedre enn andre? Jeg har eplefasong og litt store bryster. Bruker Large til vanlig og large i Kari Trå både ull (innerst), t-skjorter og short. Det som vanligvis er mitt problem er at pga brystene og magen så blir trøyene for korte. Det blir ikke de jeg har fra Kari Trå. De har fortsatt god lengde :)  

Anonymkode: c603e...064

Skrevet

Jeg er lav og med former(+store bryst), jeg har mange sett derfra. Er M til vanlig, settene jeg har derfra i s sitter som støpt, men trang over bryst, settene i L er alt for stor. Så jeg har ikke en opplevelse av at de er så stor i str, vil si de er ganske normal etter min opplevelse:)

Skrevet

Veldig veldig småååååå

Anonymkode: d44a1...389

Skrevet

Ikke laget for damer med rompe er min erfaring og...

Anonymkode: 1e27a...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...