Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler med deg Bedi82  :cry:... Får bare vente i 4 uker nå før ny pp... 

Skrevet

Takk for det :) Er singel, så får se når tid neste gang blir... Hehe 

Skrevet

Var på tidlig ultralyd i dag, og der fikk jeg se en nydelig liten bebis som sprelte :D Hørte også hjertelyd og alt virket normalt/friskt. Så fikk streng beskjed om å ikke stresse mer, da jeg nå var over den mest utsatte perioden. Ble satt til 11+2 i dag :D 

Skrevet

Nylig vært hos jordmor, fikk høre hjertet og se den lille der inne, la å danset og vinket til oss. Forelsket på nytt nå <3 

13+3 i dag

Skrevet

Hei, titter innom her. Er 7+2 idag har enda murringer. Når går dette over? Lurer på om dere enda har dette? Eller om det har forsvunnet? 

Skrevet

På onsdag skal jeg ENDELIG på første svangerskapskontroll! 

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som kunne lagt meg til på den Facebookgruppen? 

Skrevet

Er 17+2 i dag, termin 9. Januar!

Eneste jeg har merket til svangerskapet til nå er hemorider og tissing nesten hele tiden.
Ellers er formen superfin!

Enn dere? 

Skrevet

14+4 i dag, 37 år, gravid med nr.3. Vært mye kvalm, men er endelig bedre. Men fortsatt fryktelig anpustne hvis jeg går bittelitt fort eller tar trappene i stedet for heis. Satser på at jeg blir i bedre form når jeg orker å gå turer osv.

Skrevet

16+0 i dag :-)

Er i NYC og blir så andpusten av alle trappene på Subwayen. Spent på hvordan det blir å trene når jeg kommer hjem igjen :)

ellers har jeg fortsatt endel vondt i brystene, mest på morgenen, og blir veldig trøtt på kvelden. Litt synd, skulle jo gjerne vært liiiitt lenger oppe på ferie i NY, men ikke denne gangen tydeligvis :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen som kan legge meg til i Facebook gruppen? Har termin 10 Jan 18😄

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan noen legge meg til på Facebook gruppen for januar? ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...