Gå til innhold

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Hirka skrev:

Rart det her..  Har gått i 2 uker og håpet på IKM. Nå synes jeg TR er treg. Vil jo bare komme igang med ny runde 😂

Har skjedd EN gang før på 2 år at TR har vært forsinka. Og da kom den morgenen etter.. nå går jeg fortsatt og venter... 😕

Fortsetter under...

19 minutter siden, Hirka skrev:

Har skjedd EN gang før på 2 år at TR har vært forsinka. Og da kom den morgenen etter.. nå går jeg fortsatt og venter... 😕

Tatt noen nye tester da ? 😁 Noen får jo ikke positiv test før sånn en uke etter ikm osv.... hvordan føler du deg da ? :) 

10 minutter siden, DesireG skrev:

Tatt noen nye tester da ? 😁 Noen får jo ikke positiv test før sånn en uke etter ikm osv.... hvordan føler du deg da ? :) 

Tok 2 i går 🙊 Negative. Føler meg egentlig helt vanlig. Hadde murringer på på fredag, så hadd forventet at TR kom på tiden i går, men det har liksom gått over! Merkelig... men har hatt en skikkelig stressende uke på jobb, så kan jo være det som har påvirka syklusen min... legger med bilde av gårsdagens to tester, som er tydelig negative. 

IMG_2739.JPG

Endret av Hirka
4 minutter siden, Hirka skrev:

Tok 2 i går 🙊 Negative. Føler meg egentlig helt vanlig. Hadde murringer på på fredag, så hadd forventet at TR kom på tiden i går, men det har liksom gått over! Merkelig... men har hatt en skikkelig stressende uke på jobb, så kan jo være det som har påvirka syklusen min... legger med bilde av gårsdagens to tester, som er tydelig negative. 

IMG_2739.JPG

Ehhh, jeg ser strek på den øverste jeg da :P svak å tynn, men likevel :) 

Akkurat nå, DesireG skrev:

Ehhh, jeg ser strek på den øverste jeg da :P svak å tynn, men likevel :) 

Hmm... hadde det vært noe, så burde jeg vel hatt sterkere strek på IKM? Jeg tror det er skygge, og den er tørr når bildet er tatt. Har veeeeldig stabile sykluser, og tydelig el-slim 18,19 og 20 mai, så burde hatt utslag dersom det var noe der 😂

Annonse

11 minutter siden, Hirka skrev:

... og dagens... og ikke tegn til TR.. dette begynner å bli skikkelig kjipt. Aldri vært så forsinka før 😕

IMG_2762.JPG

Så sinnsykt kjipt !! Å veldig merkelig ? Ta en tur til legen snart om tr ikke kommer ? Eller hva tenker du ? :) 

Annonse

8 minutter siden, Hirka skrev:

Har du opplevd noe "symptomer" så langt? *nysgjerrig* 😊

Fikk kanskje litt mer ømme pupper på ikm ( lørdag) men, ikke noe særlig :P søndag og mandag har jeg vært veldig trøtt, men det er det lissom :P å disse murringene jeg har hatt siden 5 dpo :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...