Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Ser slik ut når jeg ser igjennom. De er dessverre også de dyreste turene... Kan noen anbefale Apollo eller andre turoperatører når vi reiser med barn i barnehage og skolealder, hvor hen? Anonymkode: 0d85e...618
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Kan du ikke bare finne et hotell du liker å bestille direkte av de? Anonymkode: fbf41...597
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Jo men jeg vil gjerne ha et hotell med "opplegg" for barna. Reiser alene med de og alt avhenger av at de har det fint. Anonymkode: 0d85e...618
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har reist mye alene med mine barn som nå er i førskole- og skolealder. Av turoperatørene er absolutt ving best. Jeg opplever Apollo som dyrest, hvert fall på de turene hvor jeg har sammenlignet. Ville uansett pris styrt unna TUI. De er dårligere enn alt annet jeg har vært borte i. Jeg reiser minst to ganger i året, så har prøvde en del forskjellig. Aldri mer TUI. Anonymkode: 44253...bed
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har reist mye alene med mine barn som nå er i førskole- og skolealder. Av turoperatørene er absolutt ving best. Jeg opplever Apollo som dyrest, hvert fall på de turene hvor jeg har sammenlignet. Ville uansett pris styrt unna TUI. De er dårligere enn alt annet jeg har vært borte i. Jeg reiser minst to ganger i året, så har prøvde en del forskjellig. Aldri mer TUI. Anonymkode: 44253...bed Takk for svar. Hvor ville du anbefale å reise med Ving i skoleferien? Gjerne flere steder om du har noe å sammenligne med, mye er utsolgt alt. Anonymkode: 0d85e...618
Lolitalolita Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har motsatt erfaring med TUI, brukte dem sist nå i påsken. Hadde også en tur med dem i september 16. Bodde på family life hoteller begge gangene. Veldig fornøyde alle mann. Barna 4, 5,8og 11 var også veldig fornøyde. Hadde all inklusive og var veldig fornøyde med maten. Jeg som gravid fikk ikke fullt utbytte av alle de deilige ostene og spekematen de serverte, med det var jo heller ikke deres feil 😂 Mitt inntrykk er at det varierer også innen kjedene. Vi har prøvd sunving også, og er veldig fornøyd med det. Det er noen få forskjeller som gjør at de er gode på hvert sitt, men totalt syns jeg tui og ving er jevngode på likestilte hoteller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå