GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hjelp! Er 4+0 i dag, ikm i morgen. I gÄr og litt i natt har jeg hatt rosa utflod. 

Noen andre som har opplevd det? Er det bare Ä vente og se? liker ikke dette! 

Endret av Blomsten:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dette sjþlv! Rosa og litt brunt i 2 dager i veke 4-5. Regner med det var egget som grov seg meir ned 😊

MĂ„ nesten berre vente og sjĂ„ dessverre. Veit det er vanskelig 😕 var heilt overbevist sjĂžlv om att dette ikkje gjekk vegen, men er no 13+0 😊

Skrevet
6 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Hadde dette sjþlv! Rosa og litt brunt i 2 dager i veke 4-5. Regner med det var egget som grov seg meir ned 😊

MĂ„ nesten berre vente og sjĂ„ dessverre. Veit det er vanskelig 😕 var heilt overbevist sjĂžlv om att dette ikkje gjekk vegen, men er no 13+0 😊

Takk for svar! Var litt rosa i gÄr kveld ogsÄ litt brunt med en liten koagulert klump med blod tidlig i dag. 

Ser liksom for seg alt mulig rart. At det fosteret osv! Herregud! Livredd for at alt skal gÄ galt. 

Godt Ä hÞre det har gÄtt bra med deg! Har ikm i morgen, sÄ om det ikke kommer noe mer blod sÄ mÄ jeg bare tro det har gÄtt bra! Teste igjen i morgen og noen dager fremover :) 

Skrevet

LykÄ·e til â˜ș hĂ„per det slutter og att det ikkje kjem noko meir. ForstĂ„r du er redd, ein vil no so gjerne 😊 

Spent pĂ„ kva nye testen seier â˜ș

Skrevet
16 minutter siden, Minimeg123 skrev:

LykÄ·e til â˜ș hĂ„per det slutter og att det ikkje kjem noko meir. ForstĂ„r du er redd, ein vil no so gjerne 😊 

Spent pĂ„ kva nye testen seier â˜ș

Takk :) var bare det i gÄr. SÄ fÄr vi se om mensen kommer! Ikm i dag, og ingen tegn sÄ langt! 

Tror du at hvis testene er sterke i dag, at det er ok? 

Skrevet

Korr bra 😊 eg vil tru det dersom testane blir sterkare og det ikkje kjem meir blod. Krysser fingrane for deg 😊

Skrevet
1 time siden, Minimeg123 skrev:

Korr bra 😊 eg vil tru det dersom testane blir sterkare og det ikkje kjem meir blod. Krysser fingrane for deg 😊

Klarte ikke Ă„ vente 😊

IMG_1602.JPG

Skrevet

Det ser no veldig bra ut 😁 sterkare strek idag 😊 

Skrevet
28 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Det ser no veldig bra ut 😁 sterkare strek idag 😊 

Ja er en god del sterkere :) 

sÄ satse pÄ at det gÄr vegen! Ta en digital pÄ torsdag eller noe tenkte jeg :) 

Skrevet

Klarte ikke Ă„ vente đŸ€ŁđŸ˜Š

IMG_1607.JPG

Skrevet
38 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Klarte ikke Ă„ vente đŸ€ŁđŸ˜Š

IMG_1607.JPG

Ditta mĂ„ no gĂ„ bra 😁 ikkje meir blĂždning?

Skrevet
3 timer siden, Minimeg123 skrev:

Ditta mĂ„ no gĂ„ bra 😁 ikkje meir blĂždning?

HĂ„per virkelig det😊

Nei var bare det lille pÄ sÞndag. Men kom en liten klump med koagulert blod ut, den som stresser meg. :/ Meen.. kan vel vÊre fra sex tidligere pÄ dagen, som kom ut litt senere. SkjÞnner ikke! 

Skrevet

Mange opplever litt blod iforbindelse med sex, men forstĂ„r du ikkje klarer heilt Ă„ slappe av 😊 nĂ„r du er med lege kan du fortelle att du har blĂždd litt og hĂžyre om du kan fĂ„ TUL â˜ș

Skrevet
1 time siden, Minimeg123 skrev:

Mange opplever litt blod iforbindelse med sex, men forstĂ„r du ikkje klarer heilt Ă„ slappe av 😊 nĂ„r du er med lege kan du fortelle att du har blĂždd litt og hĂžyre om du kan fĂ„ TUL â˜ș

Ja har lest det jeg ogsÄ! PrÞver liksom Ä tenke at det er derfor, men rart nÄr man blir redd for noe sÄ slipper det ikke helt. Jeg har bestilt privat neste fredag :) er bare 5+4 da, men hÄper jeg at jeg ser en liten skapning inni der :) 

Skrevet

Bestilte sjĂžlv i veke 9, sidan eg ikkje klarte Ă„ tru pĂ„ att der virkelig var noko (til tross for kvalme og oppkast). Det er so vert pengane! 😊 

HĂ„per det ikkje er for tidlig og att du fĂ„r sjĂ„ ett bankande hjerte 😊

Skrevet
15 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Bestilte sjĂžlv i veke 9, sidan eg ikkje klarte Ă„ tru pĂ„ att der virkelig var noko (til tross for kvalme og oppkast). Det er so vert pengane! 😊 

HĂ„per det ikkje er for tidlig og att du fĂ„r sjĂ„ ett bankande hjerte 😊

Ikke sant :) jeg merker kroppen er anderledes, men alikevel sÄ sliter jeg med Ä tro pÄ det! 

Blir akkurat rundt nÄr hjertet begynner Ä slÄ i sÄfall, men for meg hjelper det bare Ä se at det er noe der :P siden jeg er sÄ redd for den klumpen var hele graviditeten. Blir jo helt koko. Har jo ikke blÞdd friskt blod en gang, og vil tro man gjÞr det om man mister! 

Skrevet

Ringte legen nÄ for Ä spÞrre om HCG blodprÞve:) da fÄr jeg helt sikkert vite om det er stigning, og da er det jo noe som skjer og jeg kan slappe av! 

HĂžnemor allerede :P

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...