Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Flere på trinnet hennes har fått enten sko med hjul under hælene, eller hjul til å feste på sine vanlige sko. Jeg ser de ruller rundt på skoleområdet uten hjelm. Jeg tenker at om jenta mi skal få slike sko, blir det påbudt med hjelm. Men vet jo med sikkerhet at hun ikke kommer til å bruke hjelmen på skolen når ingen andre gjør det. Er der jeg som er overhysterisk som mener at hjelm er påbudt når man går rundt med disse skoene? Hadde sånne sko selv for mange år siden og det var jo ikke bare-bare å finne balansen alltid, selv om man bare stod i ro Anonymkode: 45559...257
Mostly Harmless Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Jeg har ikke prøvd slike sko, men blir det så enormt stor fart på dem? Er det verre enn å tryne i grøfta mens du løper?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 2 minutter siden, Mostly Harmless skrev: Jeg har ikke prøvd slike sko, men blir det så enormt stor fart på dem? Er det verre enn å tryne i grøfta mens du løper? Nei, ikke spesielt. Og det er i tillegg god balansetrening. Jeg er vanligvis veldig nøye på beskyttelsesutstyr, men Heelys går fint uten. Men de vet at det bare er vanlig rulling på de. Skal de sette utfor i Skate-rampa er det på med hjelm. Anonymkode: 29239...1ba
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Det er virkelig ikke behov for hjelm 😳 Anonymkode: f9dc2...251
Lolitalolita Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 Det vil min 2.klassing ha også. Jeg tenker minimalt på fall og nekter fordi det ødelegger føttene til de stakkarne som går med dem. Har du sett hvordan de går når de går vanlig med dem? På tåspissene og helt forkjært med fotsålen. Dempingen i helen må også være helt fraværende. Jeg har ikke spurt en fysioterapaut, men tviler sterkt på at det er bra for beina. Som en lekesko - altså til bruk i lek em kort stund etter skoletid, som man bruker rulleskjøyter. Kanskje. Som sko til mye bruk feks på skolen. Aldri! Balansetrening får de ved å gå på bom, hoppe paradis, hoppe fra stein til stein, stå på ett bein, hoppe tau og en million andre ting barn heller burde bruke kroppen til. Hilsen den strengeste mamman sønnen min vet om i hele verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå