GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:strix::babysmokk: 

Starten av Januar her tror jeg :) Noen flere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Blomsten:) skrev:

Jeg har ca 12. Januar:)

ca 7.januar tror jeg. men KAN og vÊre 31.desember :P sÄ jeg er litt midt i mellom. hehe :) snoker forelÞpig litt i begge gruppene :D hehehe 

Skrevet

Svak svak svak strek i dag. Men strek er vel strek er det ikke? For var ingen strek i det hele tatt i gÄr :)

Skrevet

ForelÞpig 5 januar sÄ snoker i desember ogsÄ :)

Gratulere damer👍👍

Skrevet

Helt klar positiv test i dag! :D (Den digitale, sÄ ingen rom for tolkning). Menstermin blir 13. januar. :D:D:D:D 

Skrevet

Har testet positivt i en uke... klarer ikke helt Ă„ tro det ... 😅 Aner ikke termin.. men tror ikke 13.januar er for langt unna... 🙈 

Skrevet
41 minutter siden, Perler skrev:

Har testet positivt i en uke... klarer ikke helt Ă„ tro det ... 😅 Aner ikke termin.. men tror ikke 13.januar er for langt unna... 🙈 

Gratulerer! :D

Skrevet
8 timer siden, Virre Vips skrev:

Gratulerer! :D

Takk 😝 Gratulerer til deg ogsĂ„đŸ˜ƒ

Skrevet

Ikke vĂŠrt aktiv her overhodet, men drister meg inn med termin 5-13 januar:strix:

Skrevet
PĂ„ 7.5.2017 den 15.06, Svimmla skrev:

Ikke vĂŠrt aktiv her overhodet, men drister meg inn med termin 5-13 januar:strix:

Har ikke vert aktiv her jeg heller. SĂ„ du er ikke alene om Ă„ ha "sneket" deg inn 😅

Skrevet (endret)

Hei dere 😄 Termin er vel ca. 7 januar.. HĂ„per jeg kommer meg dit siden jeg har hatt 4 sa/ma pĂ„ rad (fant en internettside der det sto at det er mellom 0-5% sjanse for at det gĂ„r bra i mitt tilfelle). Men hĂ„per likevel ❀

Endret av lissjenta
Skrevet

Tjohei! Termin 15.januar. Blir nr 3 for vĂ„r del😅🙈 skrekkblandet fryd😜

Skrevet
24 minutter siden, lissjenta skrev:

Hei dere 😄 Termin er vel ca. 7 januar.. HĂ„per jeg kommer meg dit siden jeg har hatt 4 sa/ma pĂ„ rad (fant en internettside der det sto at det er mellom 0-5% sjanse for at det gĂ„r bra i mitt tilfelle). Men hĂ„per likevel ❀

Vi krysser alt vi har for deg! (NĂ„ kan vi jo krĂžsse beina og;) )
<3

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

12 Januar her ( flyttet fra 9 Januar)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...