Gå til innhold

Små øyne med liten avstand imellom og veldig korte bryn - tips til å dempe dette litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har små øyne (til og med optikeren påpekte det for 3 dager siden på linsekontroll) og liten avstand mellom øyne, i tillegg er øynene dyptsittende på et rundt ansikt. Ser med andre ord lite pent ut. Hvordan gjøre slik at det ser penere ut? At øyne ser lengre ut? Jeg bruker briller og linser om hverandre, og brillene forlenger øyne litt, men er upraktisk å bruke i mange situasjoner. I tillegg har jeg veldig korte bryn (de er kortere enn ytterkanten av øyet, slik at øyne ser enda mindre ut. Bryn vokser tynt og ujevnt, nesten umulig å få det pent ved napping. Vurderer å tatovere bryn for å få dem mye lengre og med bedre form. Noen erfaringer med det? Er lei av å være stygg fordi naturen ikke har vært snill.

Anonymkode: bc14f...ce3

Skrevet

.

Anonymkode: bc14f...ce3

Skrevet

Lys øyenskygge i øyekroken. Ca 3 cm mellom brynene. Hvor mange mm har du mellom øynene?

Anonymkode: eaedd...10f

Skrevet

Det finnes kjempegreie tutorialt på youtube! Søk det opp!

Skrevet

Kan du ta bilde av kun øynene og bryn? Så er det lettere å gi deg skikkelig tips for deg. Har tatt en sminkekurs, så kan kanskje hjelpe litt... sikker på du er penere enn du føler deg. Lett å henge seg opp i det man ikke liker 

Anonymkode: be4b1...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...