Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hvilke tips har du til en nybegynner? Hvor shopper du, og hva? Noen sider jeg må passe meg for? Anonymkode: 39361...d74
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Jeg handler kontaktlinser, klær, sko, sportsutstyr, bøker, kosmetikk, hudpleie, hårpleie, apotekvarer, elektronikk, interiørvarer, leker, reiseartikler; det meste, egentlig. Handler hos HM, Footway, Amazon, Etsy, Ebay, Boozt, Zalando, Beautybay, Komplett, Komplett apotek, Mr. Spex, Blivakker, Lekekassen, Ellos mfl. Pass opp for høye fraktkostnader, 350-kronersgrensen, svindlere. Anonymkode: 87210...ae0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Hele tiden. Alt fra sko til smykker, klær og apotekvarer. Handler mest fra norske nettbutikker, av og til noe fra ebay. Siste butikkene jeg har handlet fra er Stormberg, HM, Ellos, LaRedoute, Miito, Bootz apotek, Zalando... også har jeg bestilt bussbilletter, hotellovernatting. Anonymkode: f0e98...1a5
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Mye. De siste butikkene har vært Komplett, Expert, Zalando, Boardshop, Sessions, KidsBrandStore, Lekmer, Lekekassen, cdon, Coolstuff, Mytrendyphone. Jeg handler stort sett i norske nettbutikker og tenker da ikke på frakt og toll. Eller for øvrig, være obs på fraktkostnaden kan være lurt. Jeg skulle bestille et ps4-spill, fant en billig side og så at minstefrakten fra den siden var 110 kr Anonymkode: 9a39d...ffc
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Nelly, zalando, bubbleroom, outnorth, hm, Lindex, Bikbok, også gjør jeg ofte kupp på xxl. Anonymkode: 1e212...635
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 Ja ukentlig 😜 klær til meg selv, babyklær, leker, yttertøy. Anonymkode: 3714d...8e7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #7 Skrevet 27. april 2017 Huff..handler altfor mye på nett! Lett å klikke i vei. Henter pakker på posten hver uke... Anonymkode: 7a785...d88
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #8 Skrevet 27. april 2017 Ebay, Wish, lekmer, jollyroom, boozt, Bravissimo, Blush, Blivakker, Ellos, Laredoute (legges ned nå), netonnet, cdon og sikkert noen flere også som jeg ikke husker akkurat nå. Handler mest klær, sminke, shampoo, baby/barneting og julegaver. Husk på å holde vare+frakt under 350kr fra utlandet. Benytt også PayPal ved ALLE kjøp i utlandet. Google ukjente butikker for å se om det kan være svindel og hvis du skal kjøpe fra butikker som ikke tar Paypal som betaling så bruk et kredittkort. Har spart vanvittige summer ved å kjøpe på tilbud online, og ca 80% av klær/ting kjøpes der. Anonymkode: 3fcb3...c77
Pan1980 Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 av norske bruker jeg www.finn.no, www.cdon.no, www.komplett.no, www.lyrdesign.no utenlandske: www.ebay.com, www.amazon.com, www.amazon.co.uk. Tips som andre sier er å passe på å holde seg under 350kr slik at en slipper moms og gebyrer fra posten. Husk også at 350 kr er totalsummen på ordren, altså med frakt og eventuell forsikring osv (altså ikke bare produktet). Og betal alltid med kredittkort når du betaler med kort, på den måten så kan du lett få refundert beløpet hvis varen ikke dukker opp eller om du skulle bli svindlet (paypal er også en bra betalingsmåte).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #10 Skrevet 8. august 2017 Smallable noen som har handlet derfra? Anonymkode: 20903...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå