Mingemaura Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 (endret) Jeg har fått kraftige smerteutstrålinger i høyre lysk, oppover siden og nedover hele låret (forside & bakside)... er helt ekstremt, kan ikke bevege meg. Hvor lenge kan dette sitte i? Endret 26. april 2017 av Mingemaura
Fru vims Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Hadde dette nå nettopp. Klarte omtrent ikke å gå. Men tok ibux, og da ble det gradvis bedre på noen dager. Kjenner fremdeles litt smerter i korsryggen, men ingen smerter i låret lenger.
Mingemaura Skrevet 26. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2017 Tusen takk! Har "heldigvis" godt med smertestillende i skapet pga kronisk sykdom så satser på at det går over iløpet av de neste dagene! Har ikke tid til å være sofasittende:-D
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Kiropraktor hjalp hos meg Anonymkode: 0bafb...187
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #6 Skrevet 27. april 2017 Hva som gjør at man får slike smerter? Jeg har også merket slike smerter siste uken. Ikke så vondt at jeg ikke kan gå da, men nok til at jeg sover dårlig og kjenner på det. Tåler ikke ibux og den type smertestillende, og syns ikke paracet gjorde noen forskjell. Anonymkode: 162ec...bf6
Fru vims Skrevet 27. april 2017 #7 Skrevet 27. april 2017 Og bevege seg masse selvom det er vondt hjalp også meg. Er man mye stillesittende blir det verre.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #8 Skrevet 27. april 2017 Mannen min har vel hatt det sånn i 1-2 mnd Anonymkode: 2f1d1...4e5
Anonym bruker Skrevet 27. april 2017 #9 Skrevet 27. april 2017 14 timer siden, Mingemaura skrev: Tusen takk! Har "heldigvis" godt med smertestillende i skapet pga kronisk sykdom så satser på at det går over iløpet av de neste dagene! Har ikke tid til å være sofasittende:-D Her virker ingenting på gubben. Har fått noe heftige greier som gjør at han ikek kan kjøre bil. NOPE Anonymkode: 2f1d1...4e5
Mingemaura Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2017 På 27.4.2017 den 11.17, Anonym bruker skrev: Hva som gjør at man får slike smerter? Jeg har også merket slike smerter siste uken. Ikke så vondt at jeg ikke kan gå da, men nok til at jeg sover dårlig og kjenner på det. Tåler ikke ibux og den type smertestillende, og syns ikke paracet gjorde noen forskjell. Anonymkode: 162ec...bf6 Det kan være ganske mye forskjellig. Hos meg skyldes det endometriose & adenomyose. Endoen er i buken og lager arrvev ved nerver, men heldigvis har jeg ikke smertene hele tiden nå lenger. Men går jeg mye så kommer de rimelig fort jeg bruker 1g Paracet & Ibux når smertene ikke er så alt for ille. Paralgin Forte eller Tramadol når de er ille.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #11 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, Mingemaura skrev: Det kan være ganske mye forskjellig. Hos meg skyldes det endometriose & adenomyose. Endoen er i buken og lager arrvev ved nerver, men heldigvis har jeg ikke smertene hele tiden nå lenger. Men går jeg mye så kommer de rimelig fort jeg bruker 1g Paracet & Ibux når smertene ikke er så alt for ille. Paralgin Forte eller Tramadol når de er ille. Jeg har det samme. Men begynte med p-sprøyer 1 gang per måned, for 3 år siden, så har jeg ikke smerter. Ingen mens, ingen vondt. Ble anbefalt dette av overlege på sykehus etter en kikhullsoperasjon. Anonymkode: 8134e...634
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #12 Skrevet 1. mai 2017 Fra dager til år. Er på mitt 9'ende år nå. Selvfølgelig med bedre dager innimellom. Anonymkode: 78d56...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå