Gå til innhold

Hvor går 3 damer på 38-40 år på pub/bar i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor det er bra musikk, uhøytidelig stemning og lett å slå av en prat med andre (to single)?.

Gjerne i nærheten av Youngstorget 

Anonymkode: b7704...c54

Skrevet

Det kommer an på hva du mener med bra musikk, men de fleste stedene rundt Youngstorget har det der. Jeg liker godt Bonanza, det er bittelite og uformelt, men på ingen måte dansing, om det er dét du er ute etter. Dere kan jo ta en liten runde, prøve Internasjonalen, Mono, Kulturhuset for eksempel?

Anonymkode: 0923d...991

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kommer an på hva du mener med bra musikk, men de fleste stedene rundt Youngstorget har det der. Jeg liker godt Bonanza, det er bittelite og uformelt, men på ingen måte dansing, om det er dét du er ute etter. Dere kan jo ta en liten runde, prøve Internasjonalen, Mono, Kulturhuset for eksempel?

Anonymkode: 0923d...991

Mener " vanlig musikk". Ikke sær musikk.

Kulturhuset er stort og bråkete syns jeg. Ikke ute etter dansing. Internasjonalen er jo Ok, men man kommer ikke i snakk med noen der? Har bare sett par der jeg 

Skrevet

Tilt

Angst 

Anonymkode: 008ca...52d

Skrevet

Hvis dere liker øl - Crow bar

Internasjonalen, Tilt er kult, Mono har jeg ikke vært på flere år, Kulturhuset synes jeg er så der - bare ungdom der (ca 22,5år) Har ikke vært på Himkok enda, alt for lang kø hver gang jeg er i nærheten, men i følge flere er det verdt køen.

Skrevet
6 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Hvis dere liker øl - Crow bar

Internasjonalen, Tilt er kult, Mono har jeg ikke vært på flere år, Kulturhuset synes jeg er så der - bare ungdom der (ca 22,5år) Har ikke vært på Himkok enda, alt for lang kø hver gang jeg er i nærheten, men i følge flere er det verdt køen.

Himkok er verdt køen😍

Skrevet

Var på Himkok lørdag, kom tidlig kl 20.00 og fikk bord innerst i lokalet ved barbershopen. Koste oss med skravling og deilige drinker. Da vi dro kl 23.00 var det stappa og laang kø utafor! 

Anonymkode: 07d10...275

Skrevet

Det aller hyggeligste er nok hjemme hos en av dere. 

Men selvfølgelig, dette skriver jeg jo ut fra mine egne preferanser. Jeg orker ikke tanken på å sitte på en pub eller i en bar over tid. Altfor mye lyd. 

Anonymkode: 0af18...dff

Skrevet

Crow bar ❤️ Trenger ikke like øl engang, de har ekstremt god rødvin der, og så har de hvitvin. Avslappet stemning og lett blanding av mennesker.

Skrevet

Fru Burums og Forrest and Brown

Anonymkode: 98196...18d

Skrevet

Dere setter dere på Egon 😉

Anonymkode: 282ee...5c8

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fru Burums og Forrest and Brown

Er da ikke i nærheten av youngstorget.

Skrevet

Den gamle skobutikken! Ligger i Strøget.

Skrevet
23 minutter siden, Blondzilla skrev:

Er da ikke i nærheten av youngstorget.

Der sto gjerne, ikke at det måtte..

Skrevet

Sir Winston i Karl Johan hygger jeg meg på. Men det må være på en fredag eller lørdag med pianobar. Fin musikk, god stemning, og allsang på kjente låter. Anbefales :)

Anonymkode: 38665...7ee

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sir Winston i Karl Johan hygger jeg meg på. Men det må være på en fredag eller lørdag med pianobar. Fin musikk, god stemning, og allsang på kjente låter. Anbefales :)

Anonymkode: 38665...7ee

Trodde det var en ordentlig turistfelle? Alltid horer utenfor.

Skrevet

Queen's Pub. 

Ujålete, stort sett voksent klientell, pianobar, bra musikk og brukbart utvalg i baren.

Anonymkode: 47798...31d

Skrevet

Blaaze

Anonymkode: 5c067...e17

Skrevet

Jeg går på Bar Boca på Løkka. Må bevege meg ut av sentrum, men det er det verdt!

Anonymkode: 5654c...2e0

Skrevet

Botaniske hagen, fantastiske drinker og laid back stemning. Evt Himkok, Internasjonalen (er stratos fortsatt operativt på taket der?), Mono, Kulturhuset.

Anonymkode: 4ec96...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...