Gå til innhold

Telte i Kristiansand, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skottevig camping er veldig bra! Har vunnet kåring av Norges fineste eller beste campingplass. 15-20 minutter å kjøre til dyreparken. 

Moysand er også fint, men lengre unna dyreparken. 

Hamresanden er helt ok det også. Om dere bare skal sove der, og tilbringe dagene i parken så er det vel ikke så nøye hvor dere slår opp teltet? Men skal dere være på campingplassen noen dager også hadde jeg valgt skottevig. 

Anonymkode: d0aa1...192

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skottevig camping er veldig bra! Har vunnet kåring av Norges fineste eller beste campingplass. 15-20 minutter å kjøre til dyreparken. 

Moysand er også fint, men lengre unna dyreparken. 

Hamresanden er helt ok det også. Om dere bare skal sove der, og tilbringe dagene i parken så er det vel ikke så nøye hvor dere slår opp teltet? Men skal dere være på campingplassen noen dager også hadde jeg valgt skottevig. 

Anonymkode: d0aa1...192

Enig ang Skottevig. Herlig plass! 

Vi pleier å telte på Hamresanden og er kjempefornøyd. Utrolig fin plass.  Vi pleier å ligge nederst ved sjøen, inne i skogen. Eneste negative er de gamle toalettene, men lenger opp i veien ligger toalettene og dusjene til familiecampingen.

Annonse

Vi tenkte å bo i telt på dvergnestangen. Visste ikke om den i det hele tatt før jeg googlet litt forrige mnd. ;) Men det så fint ut der.

Men er det noen som vet hvordan det er å bo i telt og da i fra? Kommer til å pakke med alt av klær og ting i bilen når vi skal i parken, men man lar teltet stå og det blir stående urørt? Litt redd for at noen kanskje tar det, spes mens vi ser sabeltann, da klokke fort blir nærmere to på natten før vi er tilbake.. Eller er det stengt inn til plassen slik at ikke gud og hvermann har tilgang der inne?

Anonymkode: da4b3...09a

På 25.4.2017 den 23.07, Anonym bruker skrev:

Det finnes bra hoteller også i Kr.sand. Orker noen å telte på ferietur, altså? Kan fint strekke meg til leilighet, men må ha privat do og dusj. Å dele dette med andre er så ekkelt. 

Anonymkode: e9692...363

Hotell kommer på 6000 for to netter, det er helt uaktuelt. Uansett telter vi mye, ungene elsker det. Selvsagt er hotell mer komfortabelt, men de 6000 får vi mye moro for :-) 

Anonymkode: a04e6...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...