GĂ„ til innhold

Potte eller doring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Potte? Eller doring med stige?

http://www.jollyroom.no/babyutstyr/baderom/toalettseter/thermobaby-kiddy-loo-dosete-med-stige?utm_source=google&utm_campaign=Hyperdrive+(Google)&utm_content=144&gclid=CP7fnq33vtMCFQK2GAodm-YGlQ

Noen med tips eller erfaring? Kan det vÊre mindre skremmende med en litt mindre pott enn Ä sitte pÄ toalettet de fÞrste gangene, eller er det bedre Ä bare starte pÄ do?

Anonymkode: 0926c...ed3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga valget, og potte var nok litt mindre skummelt i starten, men han valgte fort doen selv. :) 

Anonymkode: 847f3...c65

Skrevet

Nei har brukt potte fÞrst og doring etterhvert. De sluttet med bleie da de fylte 2 Är og da var de ennÄ sÄ smÄ at det var lettere for de Ä sitte pÄ potte. Gradvis overgang til do med liten ting etterhvert.

Skrevet

Doring uten stige tenker jeg da 😊 Bruk krakken til vasken istedet.

For meg er potte unaturlig, men mange tyr til det. Har aldri hatt potte i hus, men begynner sÄ smÄtt Ä vurdere det faktisk. Har ei donekter forelÞpig. 

Skrevet

Hvor gammelt er barnet, da? VÄr eldste begynte med potte da hun var 7 mnd, og gikk naturlig over til do. Yngste ble aldri ferdig med potte, og mÄtte tvangsavvennes da hun ble 4. 

Anonymkode: 635ff...a11

Skrevet

Mine barn gikk for doring med en gang. Det var sÄnn de ble bleiefri for de eeeelsket Ä tisse i doen!

Anonymkode: 89512...e99

Skrevet

Jeg har fire barn

FĂžrste brukte doring og krakk

Andre var livredd doen, satt stiv som en pinne og holdt seg fast sÄ knokene hvitnet, ikke lett Ä bÊsje da.... SÄ der ble det potte. Brukte vel potta i to uker fÞr han plutselig synes det var greit Ä gÄ pÄ do likevel.

Tredje brukte doring og krakk. Hadde en sÄnn med stige ogsÄ, men den var litt vinglete og skummel, bedre med krakken foran do.

Fjerde tisset pÄ do, men klarte ikke slappe godt nok av der til Ä bÊsje. Var litt for anspent hun ogsÄ. SÄ da var det frem med potte igjen. NÄr hun fÞrst fikk teken pÄ det og hadde bÊsjet pÄ potte hver dag i en uke var hun plutselig klar for do og bÊsjet greit der

SÄ min erfaring er at det er forskjell pÄ ungene, men de to av mine som har trengt potte akkurat i prosessen hvor de sluttet med bleie har ikke trengt den sÄ lenge fÞr de har gÄtt over til do.

Anonymkode: 8d88d...9b5

Skrevet

Vi brukte potte en liten stund fÞr han turte Ä sitte pÄ do. Doring ville han ikke ha. Han var drÞyt to.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...