Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg har møtt en mann på nettet som bor i Bergen, jeg bor ett lite sted utenfor Bergen. Nå skal jeg besøke han neste helg og sa at jeg må ta med treningstøy for vi skal gå stoltzekleiven. Jeg er ikke i spesielt god form, Men han skal absolutt ha meg med opp dit. Vil jeg som ikke er i spesielt bra form greie det? Jeg er så redd for at han ser hvor dårlig form jeg er i og dumper meg 😪 Anonymkode: 6662c...045
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Det er ikke så langt, så alle kan greie det. MEN det er ca 800 trapper rett opp, jeg trener ofte der. Det er pusting, svetting og pesing - og syre i lårene. Ikke spesielt romantisk.... Anonymkode: 24b7a...260
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Google Stolzekleiven opp. Det er en bratt fjellside med masse trapper og er nok ganske slitsomt hvis fu er i dårlig form. Men du kommer til å klare det!! Anonymkode: be8ba...78f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 Hehe jeg er selv i dårlig form å aldri i livet om at jeg hadde blitt med på den turen i begynnelsen av forholdet når du enda ønsker å imponere han. Si at du har så mye fint om Fløyen å spør om dere ikke heller kan gå der Anonymkode: 3d879...578
Elisun Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 Jeg klarte å dra meg opp stoltzen med 90kg og mitt livs dårligste form. Da tenker jeg andre burde klare det helt fint. Haha. Brukte dog 35 minutter kontra min mann som brukte 16 den gangen.. haha. Hadde så jævlig syre i bena på toppen og begynte å grine av utmattelse da jeg kom opp å skled sammen som en klump med gelé..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 Det klarer du fint. Her er et tips! Ta med deg et kamera og stopp ofte for å ta bilde av utsikten! Da får du pustet litt ekstra Det er tungt, men ikke langt. Om du går sakte, er det ikke noe problem i det hele tatt. Dette handler sikkert om at han ønsker å vise deg hvor sprek han er. Også er det fantastisk utsikt på toppen. Anonymkode: a4f62...d6a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 Vi har gått der med 5 åringer👍🏻😊 så du klarer det😊👍🏻 Men det er tungt hvis du skal gå fort😓 Anonymkode: 8e981...0db
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 Satser på jeg klarer det da. Vi skal gå fløyen og. Takk for svar damer Anonymkode: 6662c...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå