Gå til innhold

Blogg om toppbloggere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bloggen lagt ned? Noen som vet hva som har skjedd? 

Anonymkode: d788f...4f9

Fortsetter under...

Skrevet

Ser at den ikke eksisterer lenger.. Vet ikke hva som har skjedd eller hvorfor, men hun levde jo av å skrive om andre bloggere, så kan jo hende det gikk litt langt(?)

Anonymkode: b2380...9fa

Skrevet

Takk. Sensurert altså. Hun levde vell på kanten, og en dag tippet hun over

Skrevet

Dama,eller mannen eier ikke selvinnsikt. Men,blogger er blogger...

Anonymkode: 917f1...f44

Skrevet

Fnis, ikke bare leser dere søppel, men dere leser søppel OM søppel? For noen fantastiske indre liv dere må ha med alle disse spennende impulsene.

Annonse

Skrevet

Måtte klikke inn på denne bloggen nå bare for å se hva det gikk i - og er det noen som kanskje er litt vel opphengt i Gossip Girl eller? :lol: wanna-be big time da :lol:

Anonymkode: 88bfc...ca5

Skrevet
47 minutter siden, sug lut skrev:

Fnis, ikke bare leser dere søppel, men dere leser søppel OM søppel? For noen fantastiske indre liv dere må ha med alle disse spennende impulsene.

Jeg liker deg, sug lut, jeg gjør det. Blir ikke fornærmet av rett fra levra-svarene dine - skal ikke mye til for å skjønne at du morer deg kostelig her inne.

Men noen ganger, som nå, så skuffer du meg. Kjenner at jeg liksom forventer at akkurat du skjønner deg på den menneskelige naturen bedre enn andre. Selvsagt! leser vi søppel om søppel. Sladder ligger dypt i oss, det er slik vi får vite hvem vi kan stole på (ja, jeg leser Sapiens for øyeblikket og er henført). At det i 2017 tar form av idiotiske blogger, er bare et resultat av tiden vi lever i.

Synes det er så kjedelig å se for meg deg hjemme i lenestolen lesende utelukkende på faglitteratur, Morgenbladet eller til nøds en dybdeanalyse av The Wire. Live a little!

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Leser kun søppelet om søppelet. Aner ikke hvem hun skriver om, men det får meg til å føle meg bedre. Det er akkurat som å lese DIB, men med bilder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...