Gå til innhold

Hva gjør DU når du skal kose deg? Og hva er din hobby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

GO. 

Hilsen trenger-desperat-inspirasjon/motivasjon.

Anonymkode: 02148...9f6

Skrevet

Kose meg: drikker rødvin; ser krim; oppsøker venner og familie.

Min hobby: lese bøker; diverse mateksperimenter; periodisk strikking; reise; spille piano; lære nye språk.

Anonymkode: 98214...3ec

Skrevet

Hobby: leser bøker , strikker, syr, scrapbooking og reise.

Koser meg med Krim og kryssord

Anonymkode: a6e95...6d5

Skrevet

Koser meg med vin, gode venner og serier på tv.

Hobbyene mine er trening, prøve ut nye matoppskrifter, bøker og trivia 

Skrevet

Kos, potetgull med paprika og film eller bok. 

Hobby er ridning, designe og sy klær (til ungene) matlaging, baking og drive i hagen og drivhus. 

Anonymkode: 585f6...df8

Skrevet

Kos: sjokolade

Hobby: lese bøker. maaange. har begynt med ebøker for et år siden og siden er jeg hekta. Kan tom lese mine "guilty pleasure" bøker (les: erotisk litteratur) uten at noen vet om det. Kanskje mannen aner noe. Leser jeg noe slik om kvelden kan jeg bli veldig pågående når det blir sengetid.... :tongue:

Anonymkode: 5a3d9...9dd

Skrevet (endret)

Treffer venner, være sammen med familien å mannen 🙂 

Koser meg i sofaen med et pledd.

spise god mat å drikke.

👌🏻 Rusler en tur i skogen. 

Endret av Mamma2013.2015
Skrevet

Når jeg går på standup show så koser jeg meg skikkelig å slapper helt av.

Anonymkode: 419c6...57b

Skrevet

Hobby: trene lydighet med hund og lage kort (bursdag, bryllup, konfirmasjon osv.).

Koser meg med film, toppturer, sosial ned venner, gode bøker.

Anonymkode: 5ed7b...cd8

Skrevet

Hobby: strikke ❤❤❤

kose meg: film/serie/podkast, strikketøy og en øl 

Anonymkode: 314f0...9ae

Skrevet (endret)

Jeg lager mat. Jeg elsker å stå på kjøkkenet. I går holdt jeg på i godt over fire timer. Lagde lammegryte og bakte brød mens jeg drakk vin og hørte på lydbok.

😊

Også liker jeg å danse (men det blir liksom ikke helt å regne som hobby) og spille Pokemon Go + se på film/serier.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

kos: besøke eller få besøk av venner. Mat- spise ute med mann og barn, reise. 

Interesser: trene, klatre, aktiviteter med familien, gå tur, kunst, interiør og hage, datekvelder hjemme med mannen, lese.

Anonymkode: 1874c...05e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kos: sjokolade

Hobby: lese bøker. maaange. har begynt med ebøker for et år siden og siden er jeg hekta. Kan tom lese mine "guilty pleasure" bøker (les: erotisk litteratur) uten at noen vet om det. Kanskje mannen aner noe. Leser jeg noe slik om kvelden kan jeg bli veldig pågående når det blir sengetid.... :tongue:

Anonymkode: 5a3d9...9dd

Har du tips til erotisk litteratur? 

😉

Skrevet

Litt forskjellig. De vanligste: Sitter og leser en bok, ser en film sammen med mannen, går en tur med hunden, spiller pc-spill, eller sitter og spiser snacks foran tv'en med mannen.

Kommer helt an på situasjonen. Noen ganger det kos å bare få sette seg med en kaffekopp. Andre ganger er det kos å få legge seg under dyna.

Skrevet

Koser meg med: sjokolade, potetgull, vin, god mat, en god bok, ser serier, går/ sykler turer med mann og barn.

Hobby: håndball, trening

Anonymkode: 6c210...014

Skrevet

Både kos og hobby : Jeg må ut! Regntøy, ullsokker og gode sko - og så ut på tur i skogen eller fjellet. Da kobler jeg helt ut og klarer å slappe av. Men aller helst alene, er ikke så glad i å gå tur med andre om jeg skal koble av. 

Skrevet

Koser meg: Leser krimbøker, hører podcast, ser serier på Netflix. Spiser smågodt og drikker cider.

Hobby: Perler. (Hama). Alt fra store  bilder med flere tusen perler, til små Pokémons og andre figurer. 

Skrevet

Her går hobby og kos hånd i hånd. Har hest som hobby og koser meg i stallen og når jeg rir.

Leser masse bøker og koser meg mens jeg gjør det.

Strikker mye og koser meg gjerne med musikk eller film/serie mens jeg strikker.

Skrevet

Hobby: quiz

Kos: sitte i sofaen med mannen og drikke vin, mens vi hører på bra musikk.

Skrevet

Kos: rødvin, god mat. Eller å få være helt alene hjemme eller på hytta, og bare nyte stillheten.

Hobby: følge opp ungenes idretter, skjøtte tillitsverv og drive med politikk.

Anonymkode: b7bbd...91f

Skrevet

Koser meg med TV og avslapping evt noe godt i glasset. Evt besøk av venner med god mat og god drikke. 

Hobby: Gå turer i fjell og annet. Og litt trening, høre musikk og litt lesing. 

Anonymkode: 1725f...054

Skrevet

Kos og hobby går litt hånd i hånd 😊 -Jeg maler som hobby (olje og akryl bilder). Så ekstra kos er et stort glass vin, rolig musikk, og alenetid i malerommet mitt :) 

Og gå tur i skogen, spesielt når det nettopp har regnet :) Da henter jeg energi, ro og inspirasjon.

Anonymkode: d5201...195

Skrevet

Kos blir en deilig kveld i sofaen med mannen, vin, potetgull og litt smågodt.

Hobbyen min er å gå tur med hunden. Lange turer i skogen, på fjellet eller langs fjorden. Liker også å lage god mat og bake kaker. 

Anonymkode: d6120...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...