Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Noen som har apple watch som kan svare på noen spørsmål? - Hvor lang tid tar det å lade batteriet? - får du varsel om snapp og alt sånn på klokka? - holder den en dag med fullt batteri om den ikke står i sparebluss modus og det tikker inn varsler på den? På forhånd takk!😊 Anonymkode: a2835...b75
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Tenker på den serie 2 Anonymkode: a2835...b75
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Jeg lader klokka om natta, så usikker på hvor lang tid det tar, men sikkert et par timer. Mange av appene støttes også av AW, så du kan få snappene der. Etter en oppdatering for en stund siden ble batterikapasiteten betydelig bedre. Nå legger jeg klokka på lading annenhver kveld. Anonymkode: 2fa9f...676
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Den lader raskt, men jeg lader somregel om om natten så jeg vet ikke helt. Vil tippe at den er rimelig fulladet etter ett par timer. Min var elendig på batteriet, kjæresten min sin holdt to dager, mens min måtte lades hver natt. Nå har min tatt seg sammen, så jeg kan også lade annenhver natt. Du får varsel om snap og det du vil ha varsel om. Snap kan du ikke åpne på klokka, men både meldinger, messenger og mail kan du lese på klokka. Du kan også svare, men det er ikke tastatur, så du må bruke forhåndslagret svar, eller lese inn svar. Klokka spør da om du vil sende som tale- eller tekstmelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå