Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #26 Skrevet 20. april 2017 De som har fulgt bloggen over tid vet at det er snakk om mye mye mer enn tannlege her, ellers hadde det nok ikke blitt samtale med barna og hjemmebesøk heller. Anonymkode: ec421...682
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #27 Skrevet 20. april 2017 44 minutter siden, MrsRiddick skrev: Det er mange som krangler offentlig og kjører rettssaker for eksempel. Det er også mange som får barn med flere enn 1 mann. Det er mange som har blogg, som for eksempel Fotballfruen, Komikerfruen og alle de mindre kjente bloggerne i Norge. Mener du at barnevernet skulle ha fulgt alle som gjør disse feilene? Da hadde de ikke hatt kapasitet til å fange opp virkelig omsorgssvikt og misbruk. Du leser ikke bloggen, likevel har du bestemte meninger om hvordan barna har det? Vi aner ikke mer om den familien enn bloggeren vil at vi skal vite. Det kan skje mye bak lukkede dører der også som barnevernet nok kommer til å sjekke nå som de har fått en bekymringsmelding. Personlig må jeg innrømme at jeg lirer på hva ellers som skjer der i heimen når hun velger å dele så mye vannvittig oppførsel. Som regel vil man jo prøve å fremstå best mulig ovenfor andre. Anonymkode: aa172...8de
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #28 Skrevet 20. april 2017 Hun trenger mye veiledning og hjelp. Men aller mest må hun slutte å utlevere uskyldige barn!!!! Det siste innlegget er så hårreisende at jeg mangler ord!!! Anonymkode: b7f6c...401
Kira Skrevet 20. april 2017 #29 Skrevet 20. april 2017 Tråden er moderert. Begrunnelse: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira, moderator
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #30 Skrevet 20. april 2017 13 minutter siden, Kira skrev: Tråden er moderert. Begrunnelse: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira, moderator Beklager så mye jeg postet litt for fort uten å tenke meg om Anonymkode: d2a70...cab
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #31 Skrevet 20. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Beklager så mye jeg postet litt for fort uten å tenke meg om Anonymkode: d2a70...cab Da håper jeg virkelig du går i deg selv og pålegger deg selv litt mer impulskontroll, for det du skrev var langt over streken. Anonymkode: 3888a...247
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #33 Skrevet 20. april 2017 Hva ble skrevet???? Anonymkode: 7ba09...8df
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #34 Skrevet 20. april 2017 Det at tannlegen melder til bv etter at de har prøvd å få tak i henne (kanskje ikke prøvd godt nok da....), er helt greit. Men, vanligvis, når det har blitt oppklart, så blir saken henlagt. De kommer ikke på hjemmebesøk OG vil ha samtale med barna/barnet fordi de ikke har møtt opp til tannlegetime. Så det er nok andre ting som de reagerer på tenker jeg... Anonymkode: a1c54...d76
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #35 Skrevet 21. april 2017 Helt enig. Flaut at hun skriver om dette på bloggen. Barna er såpass store at dette kan bli snakket om. Må være ubehagelig for dem. Også pinlig at dama skriver som om hun skulle gått i klassen under mellomste. Anonymkode: 7ba09...8df
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #36 Skrevet 21. april 2017 Hun er ikke ansatt av Nettavisen lenger heller, skriver hun på instagram. Anonymkode: ec421...682
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #37 Skrevet 21. april 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er ikke ansatt av Nettavisen lenger heller, skriver hun på instagram. Anonymkode: ec421...682 Merkelig. Nettavisen støtter jo flere søppel-blogger som lever av å eksponere uskyldige barn. Det er ikke sånn at de er moralens høyborg akkurat. Passer perfekt med paprika. Anonymkode: b7f6c...401
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #38 Skrevet 21. april 2017 På 20.4.2017 den 14.52, Anonym bruker skrev: Lille lille Norge asså. Her skal alt reageres på. Hva med kjendisene og deres barn?! Skal barnevernet hente de barna også da- siden foreldrene er offentlige personer. Chill! Anonymkode: f2eb8...51c Vet du jeg har sett minste minipaprika mye mer en alle kongebarna og kjendisbarna tilsammen !! Anonymkode: 3af16...501
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #39 Skrevet 21. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du jeg har sett minste minipaprika mye mer en alle kongebarna og kjendisbarna tilsammen !! Anonymkode: 3af16...501 Det sier i grunnen mest om deg. Anonymkode: 3888a...247
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #40 Skrevet 21. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det sier i grunnen mest om deg. Anonymkode: 3888a...247 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det sier i grunnen mest om deg. Anonymkode: 3888a...247 Nei faktisk ikke jeg er inne på bloggen kanskje en gang annenhver uke og så har jeg henne på snap. Så det sier litt om eksponeringen! Jeg ble slettet sv IG kontoen hennes da krg stilte ett kritisk spørsmål😉 Anonymkode: 3af16...501
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #41 Skrevet 21. april 2017 Ingen av barna burde eksponeres sånn, men den yngste har det vært hundrevis av bilder av i uka siden fødselen, i tillegg til alt av info om henne. Helt ekstremt! Anonymkode: ec421...682
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #42 Skrevet 21. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei faktisk ikke jeg er inne på bloggen kanskje en gang annenhver uke og så har jeg henne på snap. Så det sier litt om eksponeringen! Jeg ble slettet sv IG kontoen hennes da krg stilte ett kritisk spørsmål😉 Anonymkode: 3af16...501 Men hvorfor velger man å ha sånne mennesker på snap, sånn at de kan eksponere barna enda mer?? Anonymkode: 47e3f...543
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #43 Skrevet 21. april 2017 Tannlege besøk kan være mellom 1-2 år, barnet vårt har hvert 2 år da tannstatus er veldig bra. Tannlegen som har bestemt Anonymkode: 97271...965
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #44 Skrevet 21. april 2017 Når BV ønsker hjemmebesøk og samtale med de små, så ligger det mer bak enn kun en glemt tannlegetime ja. Tannhelsetjenesten melder til bv dersom de ikke får kontakt med foresatte, det er rutine og helt etter boka. Men når de nå ønsker også å komme hjem til de, så er det nok flere forhold de ønsker å undersøke. Mtp hennes samboers forhistorie, hennes tydelig manglende nettvett på eksponering av mindreårige osv osv: helt på sin plass med observasjon og forhåpentligvis veiledning fremover..min mening. Tenk å være hennes barn og gå på skolen etter at mor har lagt ut det innlegget om BV! Huff...de er så store at de og deres venner garantert leser på nett. Det innlegget burde aldri aldri vært skrevet. Og at hun ikke skjønner at å ytre seg kritisk til BV på offentlig blogg midt oppi en pågående sak er mildt sagt mindre smart, vel..det beviser for meg at BV gjør helt rett i å følge opp denne familien. Anonymkode: f62cb...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå