Gå til innhold

Nameit innetøy, hvordan er de i størrelsen egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til større barn, 4-6 år... Har en som bruker 110/116, mer 116 i det siste egentlig. Er bare 4 år :)

Men lurer på om jeg bør gå for 116 i et plagg som skal brukes i sommer (juni-august i hvert fall). Blir 122 alt for stort? Hadde en softshelldress derfra i 122, og den var ALT for stor..... 

Anonymkode: 557c3...524

Skrevet

Jeg synes name it gjerne er litt smått i str.... hvertfall ikke stort. Også er noe av det ganske smalt i fasong, så jeg ville ikke kjøpt name it om jeg hadde barn med litt ekstra på kroppen. 

Selv kjøper jeg mest til min lille. Synes de har en del fint, og jeg er fornøyd med kvalitet på det meste :) Men jeg kjøper str 98 til ei som vanligvis bruker 92. Til sammenligning kan jeg si at str 98 i name it er ganske lik, eller nesten litt mindre enn polern o pyret i 92 (men pop er igjen litt stort). 

Anonymkode: fb069...e7d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til større barn, 4-6 år... Har en som bruker 110/116, mer 116 i det siste egentlig. Er bare 4 år :)

Men lurer på om jeg bør gå for 116 i et plagg som skal brukes i sommer (juni-august i hvert fall). Blir 122 alt for stort? Hadde en softshelldress derfra i 122, og den var ALT for stor..... 

Softshelldressene er overraskende store ift vanlig klær.... kjøpte til min lille (sa over at jeg kjøper 98 i name it til henne), men 92 i softshelldress er mer enn stort nok! Kommer til å holde en stund. 

Anonymkode: fb069...e7d

Skrevet

Jeg synes det er litt smått i størrelsen, og en del er veldig smalt i fasongen.

Anonymkode: cb3e6...477

Skrevet

Ofte smalt ja. Må opp en størrelse på mine barn som regel. 

Skrevet

Jeg syns lengden er normal, men klærne er smale, så hvis barnet ikke er smalt, må man sikkert gå opp i størrelse. 

Anonymkode: 9b8e6...dea

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns lengden er normal, men klærne er smale, så hvis barnet ikke er smalt, må man sikkert gå opp i størrelse. 

Anonymkode: 9b8e6...dea

smalt barn... men tenkte mest på lengden ja. Som sagt, 122 var digert. Passet nesten til meg (på 161 cm :p)

Skrevet

synes de er små. min må ha 122 hvis jeg handler der, bruker ellers 110-116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...