Gå til innhold

Noen som har vært i Liseberg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan komme med tips hvor det er fint å bo😀. 

Anonymkode: cf803...682

Skrevet

Det er et hotell rett over gata som heter Gothia Towers. Det er en maskin av et hotell, jeg opplevde det som upersonlig. Men det er veldig praktisk å bare tasse over gata til hotellet.

For oss ble Liseberg alt for mye styr. Men vi valgte å reise i juli, så vi kan takke oss selv. Og Gothia Towers er et hotell som av mange hylles opp i himmelen. Jeg syntes det var som å være på danskebåten.. men dersom man er sliten etter en lang dag i parkene r det deilig å bo så nærme.

Anonymkode: 2162e...3f6

Skrevet

Har vært i Göteborg tre ganger med ungene og vært på Liseberg. Alle gangene bodde vi på Radisson-hotellet i sentrum. Kjempebra hotell, nydelig frokost og man kan fint gå til Liseberg. Flatt og fint å gå gjennom byen og parken der :-)

Skrevet

Nei... men Liseberg er ikke noe å trakte etter

Anonymkode: 78ef7...4ff

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei... men Liseberg er ikke noe å trakte etter

Du har ikke vært der, men mener det ikke er noe å trakte etter...? Spesielt...

Det kommer vel litt an på hva man liker da. Mange liker fornøyelsesparker, og Liseberg er jo en artig fornøyelsespark da.

Anonymkode: e6800...b4c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke vært der, men mener det ikke er noe å trakte etter...? Spesielt...

Det kommer vel litt an på hva man liker da. Mange liker fornøyelsesparker, og Liseberg er jo en artig fornøyelsespark da.

"Og kan komme med tips hvor det er fint å bo😀. " -NEI, jeg kan ikke anbefale et sted å bo, men Liseberg er ikke noe å trakte etter..

Du skjønne nå? 

Og nei, Liseberg er ikke "artig". Det er ikke underholdende engang. Det er ræva.

Skrevet

Ja, og vi har bodd på gothia towers. En gang i juni, anbefales ikke. Bare mas og støy. Og en gang i pinsen, da var det rolig og fint

Anonymkode: e7fc2...fbc

Skrevet

Kan man være spontan er det snart å bestille når været er meldt dårlig. Da er det null kø.

Ellers får dere 3 fast-pass pr dagskort som forhåndsbestilles på nett. 

Har bodd på Gothia Tower rett over veien. Den har utrolig bra restaurant, men resten er ganske upersonlig. Uansett veldig praktisk når en skal på Liseberg.

Elsker Liseberg. Skal dere på en liten rundtur i den delen av Sverige kan jeg anbefale å kombinere med en tur på Lost City badeland og Kålmorden Zoo. Siste har litt karuseller og slikt i tillegg til dyrene, men det viktigste er en helt fantastisk gondol som en safari over "Afrika". De har også et utrolig delfin-show.

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Og kan komme med tips hvor det er fint å bo😀. " -NEI, jeg kan ikke anbefale et sted å bo, men Liseberg er ikke noe å trakte etter..

Du skjønne nå? 

Og nei, Liseberg er ikke "artig". Det er ikke underholdende engang. Det er ræva.

Da så...der var fasiten skjønner jeg...ha ha er det mulig :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...