Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #26 Skrevet 22. april 2017 På 20. april 2017 den 4.52, Anonym bruker skrev: Ville begynt med en joggetur i uka, en fjelltur el.l. Samt styrketrening to ganger i uka. Joggingen kan du eventuelt bytte ut med sykling, fjellturen med hoppetau, rulleskøyter, ballspill eller svømming. Tren så du blir andpusten og svett. Trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det. Anonymkode: 35d54...a22 Oj. For folk som er helt utrente kan det være nok å bare gå tur i noen uker... Å starte med å jogge kan ødelegge mer enn det gavner. Anonymkode: c45e9...a8d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #27 Skrevet 22. april 2017 Fitnessblender! 😍 Jeg trener på treningssenter da, men har trent styrke som en gal i ca 1,5 mnd. Kroppen min er helt forandret. Den er allerede mye fastere og finere. Men jeg har trent ca 6 dager i uken da, og spist masse proteiner 😁 Det nytter ikke med jalla-trening, man må slite seg ut. De første ukene var kroppen min helt utslitt og stiv og støl. Men det gikk over 😊 Og resultatene kommer kjappere. Anonymkode: 51332...cac
Dignity Skrevet 22. april 2017 #28 Skrevet 22. april 2017 Disse anbefaler jeg på det sterkeste https://www.fitnessblender.com/. De forklarer teknikken, har forskjellige nivåer, man kan trenne hjemme uten utstyr.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #29 Skrevet 23. april 2017 Takk for tips om fitnessblender Anonymkode: 03b18...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå