Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Sjelden jeg feirer min..I år skal vi på møte med velet her vi bor så da blir det en kaffekopp med naboene 😉 Fyller 39 så er verken rundt en halvrundt... Anonymkode: d56c5...68f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Fyller 25 i år, ble arrangert en liten feiring for meg når jeg ble 20, men bortsett fra det har jeg ikke feiret siden jeg var 16. Feirer egentlig ikke, men bruker invitere mamma og mine to søsken på kaffi og litt kake rundt bursdagen min. Alternativet er at de kommer spredt på hver sin dag på eget initiativ slik at jeg må ordne kake tre ganger istedet (og da gjerne noe enkelt/lite istedenfor å lage noe skikkelig godt) så syns det er ok å heller invitere de på samme dag :p Selve bursdagen pleier jeg bare kose meg med mini og mannen. Får gjerne litt ekstra god middag hvis mannen er hjemme på kvelden (turnusarbeider) Anonymkode: a5b86...9a1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 På bursdagen min går vi gjerne ut å spiser pizza og koser oss med kake hjemme litt senare.Itellegg så lager mamma alltid til bursdagsfeiring med nærmeste familie hos de.Men nei jeg steller ikke i stand noe besøk for meg selv,ikke nå når jeg fyllet 30 år engang. Anonymkode: 08675...7fb
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Mannen min og jeg har bursdag med få dagers mellomrom, så det er praktisk for oss å invitere til felles "fest". Planen er alltid å ikke gjøre noe ut av bursdagene våre, men hvert år ringer folk og spør om det passer at de kommer innom da eller da, og det fjør det jo aldri med tre barn som tilsammen driver med fem idretter, i tillegg til mann som selv har treninger tre dager i uka og kamp en gang i uka. "Alle" blir skuffa, så det ender alltid med at vi inviterer til kaffe og kaker, noen ganger middag, og da kommer hele den nærmeste familien, ca 20 stk. Ingen fest altså, men en feiring Anonymkode: d5108...571
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sjelden jeg feirer min..I år skal vi på møte med velet her vi bor så da blir det en kaffekopp med naboene 😉 Fyller 39 så er verken rundt en halvrundt... Anonymkode: d56c5...68f Jeg fyller også 39 år i år. Bursdagen skal feires på sommerfest i barnehagen hvor jeg er med i arrangementskomiteen Anonymkode: 3e2f2...ee7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 Har egentlig aldri vært noe særlig fan av å feire bursdagen min. Har de siste årene kun vært med mann og barn. Meeeeen, nå har jeg forandret helt syn på det, så i år skal jeg ha en gedigen 40-årsfeiring!! Og herregud som jeg gleder meg! 🎉🍾🍾🍾🍾 Anonymkode: 8c8b5...cdb
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 Jeg har bursdag i morgen 😃 Skal feire med å spise burger ute med mannen og barna. Anonymkode: e398b...1a6
sug lut Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 Selvsagt! I bøtter og spann, runde dager og andre dager.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Altfor lite festivitas sånn generelt sett synes jeg, så når det er rundt tall feirer jeg helt klart meg selv ved å spandere på andre mat/band/hotell el. Men, dette må selvfølgelig ikke være på selve dagen! Vanlige bursdager markerer jeg kun med mann og barn, type en dessert etter middag el, om vi rekker... Noen ganger insisterer min mor og far også å komme og da blir det jo evt litt feiring da også. De kommer gjerne nærmeste helg, om det passer Anonymkode: ebe36...027
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Har pleid å feire før, men i år blir første bursdag som singel på mange år, og jeg har kjærlighetssorg og ting er litt tungt, både mht humør og økonomi. Har ikke familie heller, men ser for meg å ta med ungen ut å spise på et enkelt og rimelig sted. Håper det blir ok. Regner ikke med å få noen gaver i år, de jeg fikk før var fra eksen og hans familie. Gruer meg litt, egentlig. Anonymkode: a57a3...7a8
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #13 Skrevet 18. april 2017 Ikke utover de i huset her. Tar ut fridag på bursdagen min, for jeg er ikke noe glad i få slik oppmerksomhet. Bursdager osv er hyggelig det, men jeg liker ikke å være midtpungtet. I år fant mannen ut at han skulle invitere gjester til min bursdag. Det er forsåvidt hyggelig, men jeg hatet det. Satt bare å ventet på at de skulle gå. Hvordan han han fant ut at jeg skulle ha gjester denne dagen lurer jeg på for på 11år har jeg ikke hatt gjester og jeg har hatt fridag ti år. I år syns jeg ikke at jeg kunne jobbe siden jeg måtte bytte noen vakter for å få foreldremøter og kurs til å gå opp. Begrenset hvor greie mine arbeidskollegaer er, jeg bytter villig vakter npr de trenger det men det er forskjell på mengden til tider. Anonymkode: d0e7d...8d3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #14 Skrevet 18. april 2017 Ja her feires den med at vi inviterer til kaffe og kake. Som regel på dagen,så får de som er hjemme komme (har bursdag på sommeren) I år tenker jeg å invitere noen gode venninner på hyttetur, der vi griller og håper på godt vær. Anonymkode: 75975...d68
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #15 Skrevet 19. april 2017 Jeg har bursdag på en mandag i år,så tenkte å be til kaffe og kake på lørdag eller søndag evt 😊 Kunne tenkt meg å gått ut å spist med mann og barn på dagen men spørs om vi rekker siden det er årsmøte i velet og mannen sitter i styret 😉 Hi Anonymkode: d56c5...68f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #17 Skrevet 19. april 2017 Feirer dere alltid på dagen deres eller tar dere nærmeste helg? Anonymkode: d56c5...68f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #18 Skrevet 19. april 2017 Som regel på dagen. Serverer varme pizzasnurrer eller pølse i brød hvis de kommer rett fra jobb Anonymkode: 75975...d68
Snøfnugget Skrevet 19. april 2017 #19 Skrevet 19. april 2017 Feirer med mann og barn på dagen med god mat og kake. Så inviterer vi nærmeste familie på kaffe og kaker en dag i nærmeste helg (mine og mannens foreldre, våre søsken, tantebarn, og mine besteforeldre). Begynte å feire sånn når vi fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #20 Skrevet 19. april 2017 Nei. Her blir voksne folk ledd av om de feirer bursdagen sin. Jeg er litt der at det er hyggelig med en kake liksom, men når det blir press om gaver... KLEINT Anonymkode: 032d2...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå