Gå til innhold

Barnesete i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Kypros med ungen på snart 6 år. Men hvordan løse dette ift til sikkerhet i taxi? Vet det er mye ulykker der...

burde jeg ta med en sånn pute, så hun kommer høyere opp ihvertfall? Hvordan har dere andre løst det med større barn?

Anonymkode: a62f4...384

Skrevet

Vi har brukt BubbleBum. Da kommer de litt høyere opp, og den stroppen bak samt krokene på sidene gir riktig belteføring. Tar ikke så stor plass når den er uten luft, og har gjort det bra i tester sammenlignet med andre puter. 

Beskytter jo ikke på sidene, men det gjør ingen puter. 

https://lekmer.no/barn-og-baby/bilbarnestoler/beltestoler-o-belteputer-15-36-kg/bubblebum-beltepute-rosa?gclid=CK2Z2JTZrtMCFVJlGQodS-gBnw&gclsrc=aw.ds

Skrevet

Min nesten 6 åring sitter fremdeles bakovervendt. Så Vi tar med setet på tur også leier vi bil

Anonymkode: 9b80d...5e7

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min nesten 6 åring sitter fremdeles bakovervendt. Så Vi tar med setet på tur også leier vi bil

Oi. Sitter hn bakovervendt fremdeles? Hvordan får hn plass?

Anonymkode: a760d...4f2

Skrevet

Jeg velger faktisk ikke å dra til syden foreløpig da minste er to år. Jeg var utsatt for en bilulykke på Kreta for ti år siden. Det skremte livskiten ut av meg. 

Å kjøre bil uten å sikre henne i bakovervendt med isofix er uaktuelt. Å drasse med seg er slikt sete er også uaktuelt. 

Til en på seks hadde jeg tatt med beltestol og dratt et sted det ikke er nødvendig å ta så mye taxi. 

Anonymkode: dbeca...1e6

Skrevet

Boostapak kan være en løsning.

Anonymkode: c2628...3db

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

OMG.....hysterisk.no!!!!!!

Anonymkode: 46807...a8a

Skrevet
På 18.4.2017 den 21.13, Anonym bruker skrev:

Hva slags sete bruker dere? Vi måtte snu vår den gang fireåring da han skrek sammenhengende i timesvis pga kramper i bena av å måtte sitte sammenkrøpet med bena i bakovervendt sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...