Gå til innhold

Noen som har vært på aalborg zoo, djurs sommarland og/eller fårup sommerland som orker å dele erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket badeland bør vi velge med et barn på 5 år? Er det fine parker? Er Ålborg zoo vært å dra på? 

Anonymkode: 567f9...d21

Skrevet

Fårup er helt topp og passer for alle.

aalborg zoo var en trist opplevelse.

Altfor lite plass til dyra, brunbjørn som travet fram og tilbake i samme spor bla

Skrevet

Djurs sommerland var knallkjekt!

Anonymkode: af260...720

Skrevet

Vi var i djurs for et par år siden. Vi syns parken var veldig fin. Stor og masse forskjellig man kan gjøre. Vi hadde da med oss en på 8 år og en baby.

Brukte to dager i parken da.

Anonymkode: 1e8bd...e54

Skrevet

Ville styrt langt unna Aalborg Zoo. For nordmenn som er vant til dyrevelferden i Kristiansand er det grusomt å se rovdyrene stengt inne i små bur for at publikum skal komme nær dem, og isbjørnen som vantrives i 35 varmegrader. Var der for et par år siden, og skal aldri tilbake.

Sønnen min på 13 var i Fårup i fjor, og storkoste seg der :)

Djurs har jeg ikke vært i.

Anonymkode: 2f036...60a

Skrevet

Djurs er hvertfall helt supert!😊

Anonymkode: e4da5...0eb

Skrevet

Elsker Djurs, skal nok tilbake denne sommeren også. Men det er ofte ganske fult der, så beregn to dager.

Skrevet

Støtter det de andre sier om Aalborg Zoo, det var en trist opplevelse. Jeg har ikke så mye greie på dyr, men de så virkelig ut som de kjedet seg. Og det var åpenbart for enhver idiot at det var altfor trangt for mange av dem.

De andre stedene har jeg ikke vært.

Anonymkode: b3c4e...aa9

Skrevet

Har kun besøkt Djurs. Hatet det. Stort, dyrt, masete. Ti kilometer å gå fra parkeringen. Føltes i alle fall sånn.

Anonymkode: 32750...da2

Skrevet

Aalborg zoo er elendig. Ikke gå der. Liten plass til dyrene og det stinker der.  Fårup er tipptopp👍🏻 Passelig størrelse på parken. Kjekke karuseller. 

Anonymkode: b6e20...419

Skrevet

Enig med de andre- ja til Fårup og Djurs, nei til Aalborg zoo. 

Anonymkode: 9b449...060

Skrevet

Var i Fårup og Aalborg i fjor. Fårup var ok. Aalborg Zoo var veldig trist! 

Reiser tilbake til Djurs i år. Har vært der flere ganger tidligere og elsker det! 

Anonymkode: a2e69...0f1

Skrevet

I stedet for Ålborg zoo hadde jeg valgt Randers Regnskog. 

Anonymkode: 74061...dd6

Skrevet

Vi skal til djurs, fårup, randers og løveparken i år, vært der før og vi likte oss godt der😁

Anonymkode: 077e4...337

Skrevet

Odense Zoo er nydelig. Stort flott anlegg, og dyrene har det veldig godt. Det er en seriøs aktør.

Anonymkode: 32750...da2

Skrevet

Fårup var kjempe gøy. De andre stedene har jeg ikke vært 

Anonymkode: a4b6d...0e5

Skrevet

Styr unna Aalborg Zoo. Enig med de over. Djurs syns jeg var kjempefint! Ungene elsket det! Fårup er det så lenge siden jeg har vært på at jeg kan ikke si så mye, bare husker at det var ganske slitt og fælt. Men det kan godt hende det er pussa opp!

Anonymkode: 3eef0...19c

Skrevet

Terningkast ;)

Aalborg zoo - 1 (lite og litt trist.... dyrene ser deppa ut på små områder)

Legoland - 5 (veldig bra! Mye å se, mye å gjøre. Men lurt å kjøpe køboot.. da slipper du kø)

Randers regnskog - 5 (Men lite sted. Bygget slik at du føler du går i et naturlig miljø i regnskog)

Djurs sommarland - 6 (tipp topp!! Tips: dra dit i 15 tiden om dere bor i nærheten. "alle" drar hjem 16-17 = lite kø)

Kattegat center - 3 (veldig lite i forhold til hva man tror. Og haiene som skal være hovedattraksjon er ganske små)

Reepark (dyrepark/safaripark) - 5 (stor fin park, rolig)

Givskud zoo (løveparken) - 4 (gøy å dra på safari hos løvene, men eller ikke helt det store...)

Lalandia - 6 (men dyrt da.... mange flere aktiviteter enn bare bading)

Anonymkode: 73539...711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...