Gå til innhold

Noen som har peiling på F3 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg en F3 dag. Men grunnet sykdom på jobb, ble jeg spurt om å jobbe ekstra. Dette sa jeg ja til. Ettersom F3 er en betalt fridag, regnet jeg med at jeg jobbet med vanlig timelønn i går. Og da hadde jeg et tillegg på 33%. Da hadde jeg til sammen fått 133% siden den egentlig var betalt. Men nå sier en kollega at siden jeg går min egen F3 vakt så får jeg vanlig betalt + 133% for vakten jeg går. Med andre ord indirekte 233% den dagen. Noen som vet hva som er riktig? 

Anonymkode: cff89...d61

Fortsetter under...

Skrevet

Kollega har rett, du skal ikke tape på å jobbe en F3 dag. F3 må du ta en annen dag

Anonymkode: 973e5...abc

Skrevet

Når du jobber en rød dag får du vanlig lønn+ 133%. Om det er mulig å jobbe en f3-dag uten å bytte den til en annen dag vet jeg ikke, men det høres jo riktig ut at du skal få vanlig timelønn +133%, i tillegg til grunnlønn.

Skrevet

Du får lønna di som du hadde fått uansett +133%. Ved å jobbe på en f3 dag jobber man litt gratis, for man jobber kun for tillegget. 

Skrevet (endret)
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kollega har rett, du skal ikke tape på å jobbe en F3 dag. F3 må du ta en annen dag

Anonymkode: 973e5...abc

Hos oss er del slik: Hvis du jobber din F3 dag får du ikke den tilbake. Da har du jo jobbet den, frivillig. Og du får betalt for din vakt x 2 ( og event tillegg)

Endret av Eliseflisa
Skrevet

Når du går ekstra på F3 dag får du timelønn + 133%. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...