Gå til innhold

Erfaringer med ISS kontorrenhold?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ekstremt tidspress i renholdsbyråer, de har rett og slett ikke tid til å gjøre en god jobb. Jeg tror det lønner seg og ansette en renholder som ikke er tilknyttet et byrå og som har det som deltidsjobb.

Anonymkode: 0e91a...89a

Selvfølgelig ansetter de ikke tomsinger. Men renholderene har tidspress på seg, de har og nøye lister over hva som skal gjøres når. Det er ikke alltid det samsvarer mellom det bedriften ønsker og det de betaler for. Er dere misfornøyde, må dere snakke med kundebehandleren eller lignende hos iss som er knyttet til deres bedrift,

Hva er du misfornøyd med, hva gjør de dårlig?

Anonymkode: 6d05f...bd7

Jeg sitter med ansvaret for innkjøpte tjenester og min erfaring er at INGEN renholdstjenester er spesielt gode. 

Det lønner seg å være en krevende kunde, ja fast møte med leder minst en gang i måneden og fysisk gå gjennom lokalet. Er ikke jobben gjort så krev kreditering. 

Klag, klag, klag. 

Det er sjelden renholder sin skyld, tidspress er et kjent fenomen. 

I tillegg må bedriften sørge for at lokalet er klar for renholder, pulter ryddet, ledninger løftet opp fra gulvet. Alle flater som skal vaskes skal være ryddet. Jeg har ofte sett at de som klager har de mest rotete arbeidspultene. En renholder skal vaske, IKKE rydde.

ISS skiller seg ikke ut som spesielt dårlige, men de er dyre. 

Kontakt avdelingsleder i ISS og be om møte, på møte avtaler dere dato for oppfølgingsmøte.  

Anonymkode: b391b...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...