Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Søstera mi lurte på om jeg vil vera med til London, vi tar med en gutt hver (på 6 år). Er guttene for små? Hva kan vi gjøre der? Føler liksom ikke at det er heilt rette plassen å reise, men klarer ikke å sette fingeren på hva som føles galt. Anonymkode: 8a075...787
Iiiiik Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 (endret) London er jo fint for barn. Dere kan se London Eye, det er fint å bare gå rundt og se i parker og på markeder. London Zoo er også fint. Jeg var med en 8-åring i sommer. Vi var på "Shrek adventure" rett ved siden av London Eye, det var morsomt! Endret 17. april 2017 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Søstera mi lurte på om jeg vil vera med til London, vi tar med en gutt hver (på 6 år). Er guttene for små? Hva kan vi gjøre der? Føler liksom ikke at det er heilt rette plassen å reise, men klarer ikke å sette fingeren på hva som føles galt. Anonymkode: 8a075...787 Det som er galt skal jeg sette fingeren på: det finnes omtrent ingen barn som syns at å vandre gatelangs/shoppe eller gå på museum er noe annet enn ufattelig kjedelig! Barn liker å leke ute i det fri, hoppe i sengen/hoppeslott, spise is i empati, spille fotball, klarte i trær osv osv er gøy. Spar heller storbyferien til barna er større eller til jentetur. Anonymkode: a7f67...f81
Iiiiik Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det som er galt skal jeg sette fingeren på: det finnes omtrent ingen barn som syns at å vandre gatelangs/shoppe eller gå på museum er noe annet enn ufattelig kjedelig! Barn liker å leke ute i det fri, hoppe i sengen/hoppeslott, spise is i empati, spille fotball, klarte i trær osv osv er gøy. Spar heller storbyferien til barna er større eller til jentetur. Anonymkode: a7f67...f81 Spise is i empati?? Er enig i at å vandre gatelangs er kjedelig for barn, men man må ikke det selv om man er på storbyferie.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Dro med eldste da han var 5 år. En venninne hadde med to litt eldre barn. Gikk strålende. Anbefales. Byen er lett å finne fram i. Mye gøy å se og gjøre. Noe dyrt og noe billigere. Musikal, London Eye, kjøre taxi og double decker-buss, Picadilly Circus, Hamley's etc. Anonymkode: 07d24...6ea
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Jeg hadde med min 5 åring til London og hun STORKOSTE seg! Men da kan dere ikke tenke at det blir masse shopping og museer. Musikal var en stor hit, men vi måtte på en kjent fortelling. Så hun forsto handlingen. Hun ELSKET Aladdin musikalen. Tror kanskje den er ferdig nå. Ellers var vi på London Eye, Build- A- Bear og Akvariumet. Finnes jo Zoo også. Og verdens største lekebutikk! Dit må dere. Det er kjempemorsomt. Ungene får teste ut masse leker. Bare husk å informer om at de da evt bare kan velge 1 ting. Tror de har blitt såpass store at de kan synes at alle de nye opplevelsene er spennende. Det synes hvertfall min. Hun ble møtt med nye ting, som undergrunnsbanen, uteliggere (hun hadde litt Euro i en pung, som hun valgte å dele til de vi traff. ), musikaler, store folkemengder, flotte parker, 2 etg. buss kjørte vi. Anonymkode: f5744...83a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 De kommer til å elske det! Så mye for barn i London!! Få med dere musikalen "Charlie and the chocolate factory" også! Et fyrverkeri av en forestilling! Våre på 5,4 og 3 elsket den!!! Anonymkode: 33043...904
Mordi Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Liker de fotball kan dere jo prøve å få med dere en premier league kamp ⚽️
the amazing spidermamma Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det som er galt skal jeg sette fingeren på: det finnes omtrent ingen barn som syns at å vandre gatelangs/shoppe eller gå på museum er noe annet enn ufattelig kjedelig! Barn liker å leke ute i det fri, hoppe i sengen/hoppeslott, spise is i empati, spille fotball, klarte i trær osv osv er gøy. Spar heller storbyferien til barna er større eller til jentetur. Anonymkode: a7f67...f81 Men man trenger da ikke å traske opp og ned Oxford street og shoppe hele dagen? Jeg synes du undervurderer barn. Mange barn elsker jo å oppleve nye ting! Bare det å kjøre en buss med to etasjer er jo stas. Og London eye, og bare det å være i et annet land og se andre ting enn det som er hjemme! Museer kan også være spennende selv om de er små, men da må det være et sted hvor de (eller du) kan formidle til barn. Jeg har en seksåring som har vært på de fleste museene i Oslo, både i privat regi og på klassetur/barnehagetur, og det har vært veldig vellykket. Jeg ville ha sjekket om det skjer noe morsomt i den helga dere skal dit, og også googlet 'London for barn' og 'London with children'.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 Vi var der med to gutter 3 år og 5 år, og de elsket det!! De spør fortsatt om vi kan dra tilbake 2 år senere. Vi dro til Hamleys, diverse museum, Zoo, Big Ben, Hyde park, Disney store, Buckingham Palace og ikke minst 2 etg buss. Anonymkode: 34453...a89
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 London er gøy for alle, uansett alder. Anonymkode: a69c5...608
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #12 Skrevet 18. april 2017 Men hvordan kommer vi oss til de forskjellige plassene når vi ikke er kjent?taxi er vel ganske dyrt? Har lest àt det er lurt å ha eit travel pass som gjør at du kan reise gratis over alt, men det gjelder vel undergrunnsbane og evt. buss? HI Anonymkode: 8a075...787
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #13 Skrevet 18. april 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvordan kommer vi oss til de forskjellige plassene når vi ikke er kjent?taxi er vel ganske dyrt? Har lest àt det er lurt å ha eit travel pass som gjør at du kan reise gratis over alt, men det gjelder vel undergrunnsbane og evt. buss? HI Anonymkode: 8a075...787 Vi brukte absolutt mest undergrunnen. Den er meget godt utbygd. De i billettluken kan hjelpe dere med billigste alternativ for deres opphold. Buss og taxi tok vi egentlig fordi barna skulle få prøve det. Vi voksne hadde vært i London flere ganger tidligere. Anonymkode: 07d24...6ea
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #14 Skrevet 18. april 2017 Mange av tingene oppgir hva som er nærmeste undergrunnstasjon. Anonymkode: 07d24...6ea
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #15 Skrevet 18. april 2017 Dere kjøper oyster card så kan dere kjøre som dere vil med undergrunnen. Har hatt med min gutt både som 7 og 8 åring. Klart London er masse spennende for barn, men for å være ærlig har det blitt litt stort og masete for ham. Anonymkode: 2e405...843
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #16 Skrevet 18. april 2017 Min sønn (da 6) elsket London! Det er jo bare tøys at barn ikke liker museer, vi storkoste oss på British Museum og Natural History Museum. Shopping er så klart ikke noe for barn (ihvertfall ikke mitt), men det er masse annet gøy i London. London Eye og London Zoo var veldig stas også. Det er dessuten en stor og fin lekeplass bare et kvartal eller to fra British Museum. Vi tok t-banen rundt omkring, det gikk helt fint, og var en opplevelse i seg selv. Litt mer spennende enn t-banen i Oslo! Anonymkode: 451d2...d2c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #17 Skrevet 18. april 2017 Ville definitivt reist et annet sted, med mindre by i seg selv er spennende. Masse folk, masse gåing, dyrt å spise. Anonymkode: 5c885...e25
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #19 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: ja det synes jeg Har du vært i London med en seksåring? Det har jeg, eller han var knapt 5 1/2, men det var bare fint. For å bruke ditt eget uttrykk; jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 07d24...6ea
februarprins2013 Skrevet 18. april 2017 #20 Skrevet 18. april 2017 jeg har vert der med en 6 åring og 2 åring, ble bare stress for vår del,men alle synes kanskje ikke det
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #21 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: jeg har vert der med en 6 åring og 2 åring, ble bare stress for vår del,men alle synes kanskje ikke det Toåring er jo noe helt annet. Det er jo ikke spesielt enkelt med vogn i den byen. Anonymkode: 07d24...6ea
februarprins2013 Skrevet 18. april 2017 #22 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Toåring er jo noe helt annet. Det er jo ikke spesielt enkelt med vogn i den byen. Anonymkode: 07d24...6ea Nei det er helt sikkert,men det hadde kanskje vert annderles jeg var alene med niesen min
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #23 Skrevet 18. april 2017 Science museum alene er verdt å reise til London med barn for! london eye er gøy, picknik i hyde park, hamleys +++ Anonymkode: c2ec7...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå