Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Hvordan unngår dere at det smitter av på mobil, klær og barn/mann under kos og lek? Har masse arr i ansiktet jeg skulle ha dekket over, men har ikke funnet noe som ikke smitter av. Kan ikke sminke så det er godt mulig jeg gjør det feil Anonymkode: 6a331...4e5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Jeg bruker Garnier bb-cream, et tynt lag + mineralpudder. Har aldri opplevd at det smitter av! Men prøver å unngå å være borti sånn med en gang da, kanskje første halvtimen. Anonymkode: 01d12...139
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Bruker CC-cream fra Chanel. Smitter ikke, veldig fornøyd Anonymkode: 1ac19...3f2
Lagertha Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Ingen av mine smitter. No.7 foundation fra boots apoteket og facefinity fra max factor. Jeg bruker ikke så mye, bare et lag. Kanskje derfor
Pobie Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 Jeg bruker bb cream fra Garnier. Den smitter ikke over på klær. Forsvinner litt utover dagen da hvis jeg tar på fjeset eller gnir meg i øynene eller babyen tar på fjeset mitt. Men det er ikke sånn at man ser kremen på klær og hender.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 Bruker dere sånn primer eller noe under da eller smører dere bare rett på huden? Jeg sliter med tørr hud så jeg må ha fet krem på ansiktet morgen og kveld. Kan det være grunnen? Anonymkode: 6a331...4e5
MTF Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bruker dere sånn primer eller noe under da eller smører dere bare rett på huden? Jeg sliter med tørr hud så jeg må ha fet krem på ansiktet morgen og kveld. Kan det være grunnen? Anonymkode: 6a331...4e5 Jeg tror nok det kan ha noe å si ja. Jeg bruker bare bb-kremen (Garnier) uten noe krem under. Den gir heldigvis nok fuktighet til min hud alene. Tynt lag med mineralpudder over for å matte ned. Syns ikke det smitter lett av.
Pobie Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 Jeg bruker en fet fuktighetskrem på ansiktet, deretter bb-cream.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Klart det smitter over uansett hvilken foundation du bruker. Noen mer enn andre. Det er ikke slik at du går rundt som et flytende malingsspann, men gnir du ansiktet inn i en hvit tskjorte så blir det merker. Spesielt om huden blir fet. Jeg bruker lancome sin teint idole ultra. Og bare minerals matte. De sitter godt. Anonymkode: 0a42c...389
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Det smitter alltid litt, men det får bare være. Anonymkode: af2ad...fb5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Klart det smitter over uansett hvilken foundation du bruker. Noen mer enn andre. Det er ikke slik at du går rundt som et flytende malingsspann, men gnir du ansiktet inn i en hvit tskjorte så blir det merker. Spesielt om huden blir fet. Jeg bruker lancome sin teint idole ultra. Og bare minerals matte. De sitter godt. Anonymkode: 0a42c...389 Det er sant. Bare se i klesbutikken, på hvitt tøy med hals eller krage. Hvor mye av det har ikke smitte etter sminke Anonymkode: 1774b...7d2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #12 Skrevet 18. april 2017 https://www.blush.no/product/913365/naturlig/sminke/ansikt/klairs-illuminating-supple-blemish-cream# Denne er jeg superfornøyd med! Er en bb cream, men føler den gjør mer for huden enn andre jeg har prøvd og den sitter veldig godt. Har ganske tørr hud. Pluss for solfaktor. Anonymkode: b8f78...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå