Gå til innhold

Hvor lenge datet dere før dere ble kjærester?når ble barna involvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig funnet en mann jeg vil være sammen med. Vi har nylig møttes men det var kjærlighet ved første blikk. Hvor lenge datet dere før dere ble kjærester? Og når involverte dere barna? Vi får møtes svært sjeldent om barna ikke innvolveres,men jeg vet at de bør skånes lengst mulig. 

Anonymkode: b86f3...d58

Skrevet

Et spørsmål til:) når hadde dere sex?

Anonymkode: b86f3...d58

Skrevet

Datet i 6 mnd . Hadde sex før vi datet... Møtte datteren min ca 2 uker etter vi ble offisielt et par 

Anonymkode: e0edc...383

Skrevet

Datet i 3 mnd før vi anså oss som et par. Var sammen i 8 mnd før barna ble involvert,og da presenterte vi hverandre som venner. Barna spurte etterhvert om jeg kunne bli kjæreste med vennen min, siden de likte han så godt. Dette er 10 år siden og vi er fortsatt sammen. 

Barna har blitt introdusert for x antall damer hos faren opp igjennom årene, så de har dårlig tilknytning til han dessverre, da han satte kjærester foran barna.

Anonymkode: 730dc...ee5

Skrevet

Synes det er vanskelig å tidfeste når man går over fra dating til å være kjærester. Vi hadde kjent hverandre et halvt år da jeg var med ham og hans venner på hyttetur for å feire nyttår, det er vel ganske "kjærstete". Han møtte datteren min et halvt år etter det, altså etter at vi hadde kjent hverandre et år. 

Skrevet

Kjente hverandre litt i 1.5 år. Så ble vi sammen uten dating.

Sex etter 4 dager, møtte barna etter 5 mnd.

Sammen i 1 år nå.

Anonymkode: 7a6c3...191

Skrevet

Møttes etter nettdating i en uke, sex første kvelden/natten og sammen siden. Det sa bare pang! 

Møttes med barna våre ca 2,5 mnd etter det.

Vært sammen i litt over 2 år nå, er særboere da vi bor veldig nær hverandre. Planen er å etterhvert flytte sammen men den er veldig løs og tror begge trives med å bo hver for seg og møtes når man har lyst og ikke fordi man må. Ingen av oss har heller lyst på flere barn 😊

Anonymkode: 5025d...30c

Skrevet

Har aldri forstått konseptet med å date uten forpliktelser i flere måneder. Ble sammen med mannen cirka 2 uker etter at vi ble kjent (først nett, så møte irl, besøk). På grunn av stor avstand mellom bostedene våre måtte barna involveres tidlig. Nå er vi gift og har to felles barn. De to eldste har ikke kontakt med sin far slik at vi nå er kjernefamilie, og det fungerer utmerket. Har vært sammen i over 8 år nå.

Anonymkode: 310e9...a84

Skrevet

Vi datet i 1,5 år før vi ble kjærester. I løpet av den tiden møtte han barnet 2-3 ganger. Så var vi kjærester i 1,5 år før vi flyttet sammen. I denne tiden møtte han barnet rett som det var, men ikke hver gang heller. Men vi gjorde mye sammen alle sammen også da, var på noen ferier osv. 

Giftet oss 3 år etter at vi flyttet sammen og barnet fikk et søsken for snart 2 år siden. 

For meg har det hele tiden vært viktig å være sikker på at dette vil holde før jeg involverte han for mye. 

Anonymkode: 3a1b3...e95

Skrevet

Datet 4-5 ganger hos meg på kveldstid før han tilfeldigvis traff barnet. Hadde full omsorg og ingen avlastning. Gikk veldig bra :) vi hadde sex etter 2-3 mnd (han ville vente). Vi har nå vært sammen i snart 8 år, and still going strong!

Anonymkode: 235a2...4d4

Skrevet

Datet i 3 uker, bodde mer eller mindre sammen etter det. Han hadde en datter på 1 år fra før, møtte henne etter 1.5 mnd. Flyttet sammen offisielt etter 3 mnd. Vært sammen litt over 4 år nå og fellesbarn nr 2 på vei.

Hadde barnet hans vært større hadde vi ventet, men slik situasjonen var funket det veldig bra at vi gikk fort frem. Han ble en mye bedre pappa etter vi flyttet sammen og fikk en bedre plass å bo :)

Anonymkode: 4f578...712

Skrevet

Ble på en måte automatisk kjærester fra start. Introduserte barna etter ca 7 mnd. Flyttet sammen etter litt over to år. Vært sammen i 4,5 år nå. Begge har barn fra før. 

Anonymkode: c9bca...bce

Skrevet

det tok ingenting tid ,siden han allerede kjente henne,men han visste ikke vi var kjærester,vi gjorde bare venneting og slik når han var våken, fant på ting med han også slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...