Gå til innhold

Utrolig mange katter i nabolaget og plena mi er full i kattedritt!!

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan forsikre deg om, at å ha katt selv, ikke er en forsikring mot det

Anonymkode: b8f70...c8a

Jeg kan forsikre deg om at jeg har hatt 4 katter og opplevd det motsatte.

Anonymkode: 8d164...552

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan forsikre deg om at jeg har hatt 4 katter og opplevd det motsatte.

Anonymkode: 8d164...552

Hmm, det var jo poenget mitt da. At man kan oppleve begge deler

5 timer siden, skjotta skrev:

Jeg har aldri opplevd at en katt driter midt på en plen? Har katt selv og hele nabolaget er og fullt av katter, men de driter jo aldri midt oppå plenen.

Ene gangen jeg har funnet dritt i hagen vår det etter en hund som noen hadde luftet uten bånd og som da sprintet inn i hagen vår og la igjen en skikkelig kladd rett foran trappa...

Joda.Her er det dritt midt på plenen, urin på trappa, og masse i bed og bak garasjen.grrr

Anonymkode: 5e52f...c83

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en liten ettåring som elsker å være ute, men ikke noe gøy å la henne krabbe å gå for mye ute med oss når det er så mye kattebæsj hele tiden. Hvordan få en slutt på det?

Anonymkode: 7e51a...b7d

På DIB er folks kjærlighet til katter større enn til "andre folks snørrunger", så det spørsmålet går ikke an å stille. 

Før det er gått to døgn, er tråden full av drapstrusler, omtrent.

Anonymkode: 14ecc...acb

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du link? Jeg prøvde å google, men jeg finner ikke helt ut av det?

Gubben kjøpte på eBay.  Mener han søkte på cat repeller. 

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hageslange og høytrykksspyler var det som funka her. Naboen har ikke mindre enn 7 katter 😱

Nabokona klikket i vinkel da hun så meg spruta ned kattene, jeg bare svarte at jeg skulle slutte den dagen hun gikk og plukket drit vekk fra vår plen. 

Anonymkode: 81568...693

Du må gjerne sprute vann på katter med hageslange og vannpistol, samt jage de, men husk at du kan bli anmeldt for dyremishandling hvis du bruker høytrykksspyler. Det kan virkelig skade dem. 

Anonymkode: e98ac...952

Annonse

Hei 

Jeg syns det høres veldig spesielt ut at de gjør fra seg på plenen, det høres mye mer hund ut. 

Jeg var på gartneri på lørdag og der så jeg noe som het kakaostein eller kakaosand, det skulle visstnok hjelpe for å holde katter borte. Kanskje det er verd å prøve? Ellers skyr katter sitrus, så du kan prøve å legge skall rundt der du opplever problemer.  

Lykke til i alle fall. 

Anonymkode: 37099...694

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Jeg har aldri forstått denne klagingen på dette her inne. Altså, om det er reelt forstår jeg jo at det er irriterende, men jeg har i mine noen og 40 år aldri opplevd kattedritt i hager jeg har bodd. Ikke en eneste gang har jeg opplevd det. Ikke en gang hos min bestemor som hadde to katter og alle naboer hadde katter.

Jeg gjør meg til venns med nabolagets katter. Jeg passer på å myse mot dem og blinke sakte for å si på kattespråket at jeg er en venn - kanskje det fungerer, er i hvert fall noe jeg alltid har gjort ;) Men jeg kjenner heller ingen andre som har hatt problemer med kattedritt i hagene! Er bare her inne jeg leser om dette problemet. Pussig!

Her jeg bor nå er det mye katter i nabolaget. De går forbi utenfor her mange ganger om dagen, men ikke noe dritt i hagen her.

Mitt inntrykk er at det er de som virkelig ikke liker katter som får dette problemet ;)

Anonymkode: 8dee4...06d

Nå trur jeg at kattene ikke driter ned sine egne hager. Har selv hatt 2 katter, var aldri et problem i min hage da... Det var også deres territorium, så da kom ikke resten av nabolagets katter og dreit der. Nå har jeg ikke katt... Og hele hagen er full av kattedritt. Litt myte at de graver ned bæsjen. De tar 2 spark bakover og er ferdig med det liksom. Helt ekstremt faktisk. Hadde ikke dette problemet da jeg selv hadde katt. Og jeg er et såkalt "kattemenneske".

Anonymkode: e5f75...6ac

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå trur jeg at kattene ikke driter ned sine egne hager. Har selv hatt 2 katter, var aldri et problem i min hage da... Det var også deres territorium, så da kom ikke resten av nabolagets katter og dreit der. Nå har jeg ikke katt... Og hele hagen er full av kattedritt. Litt myte at de graver ned bæsjen. De tar 2 spark bakover og er ferdig med det liksom. Helt ekstremt faktisk. Hadde ikke dette problemet da jeg selv hadde katt. Og jeg er et såkalt "kattemenneske".

Anonymkode: e5f75...6ac

Dette er hva jeg har prøvd å si også. De skjuler ikke lorten. De sparker den hit og dit for å duftmarkere

Anonymkode: 14ecc...acb

Jeg skulle også gjerne ønske meg en løsning for å holde katter borte fra eiendommen. Ikke pga kattelort, men fordi naboens to katter medfører at min hund bjeffer vilt når han blir sluppet ut om morgenen. Da har det vært katter på verandaen, hvis de da ikke fremdeles sitter der, og det blir full "utrykkning" ut i hagen. Ikke veldig koselig for hverken oss eller naboene. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...