Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg veit ikke om det hjelper å dele hvordan det funka for min del, da cytotec-tablettene ikke fungerte som de skulle, men kanskje siste delen kan gi noe.

Fant ut om ma/bo dagen før nyttår på tul, 8 uker på vei. 2. januar var jeg på Ullevål og fikk vaginaltabletter med meg hjem. Det gjorde vondt, men blødde lite. Da jeg ringte sykehuset noen dager etter sa de at "det nok hadde funka" og at jeg ikke skulle bekymre meg. Fra 25. januar blødde jeg kraftig i 15 dager. Såvidt jeg kan huske var gtestene negative den 6. feb, men jeg veit ikke hvor høyt hcg-nivået mitt var før jeg begynte å blø - jeg klarte aldri å tyde hva legen skreiv, og kom ikke på å spørre.. men i alle fall, fra vi fant ut av det tok det ca 1 1/2 mnd før strek nr to forsvant, men etter blødninga gikk det jo tydeligvis ganske fort.

Utrolig trist, Utgått. Jeg unner ingen å gå gjennom det der, og særlig når spira er så etterlengta. Håper nivåene dine synker raskt. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144317297-kan-jeg/#findComment-148394792
Del på andre sider

18 timer siden, Hannepålandet skrev:

HCG skal halveres annenhver dag. Mener å ha lest at eggløsning kan skje ved 10 HCG. Eller var det 100? Litt usikker. 

Får håpe det er 100 men har meir tro på 10. Er så sugen og sette i gang igjen. Tirsdag blir det hcg prøve håper det ikkje er så høye tall.

Skulle jeg bli gravid igjen liter jeg på ingen ting. Ikkje hcg tall heller. Rekner med det blir ein ny SA,MA eller BO. Drar meg til det lille håper men det er så STORE tall på feil veg vedr meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144317297-kan-jeg/#findComment-148395099
Del på andre sider

6 timer siden, AkkMa skrev:

Jeg veit ikke om det hjelper å dele hvordan det funka for min del, da cytotec-tablettene ikke fungerte som de skulle, men kanskje siste delen kan gi noe.

Fant ut om ma/bo dagen før nyttår på tul, 8 uker på vei. 2. januar var jeg på Ullevål og fikk vaginaltabletter med meg hjem. Det gjorde vondt, men blødde lite. Da jeg ringte sykehuset noen dager etter sa de at "det nok hadde funka" og at jeg ikke skulle bekymre meg. Fra 25. januar blødde jeg kraftig i 15 dager. Såvidt jeg kan huske var gtestene negative den 6. feb, men jeg veit ikke hvor høyt hcg-nivået mitt var før jeg begynte å blø - jeg klarte aldri å tyde hva legen skreiv, og kom ikke på å spørre.. men i alle fall, fra vi fant ut av det tok det ca 1 1/2 mnd før strek nr to forsvant, men etter blødninga gikk det jo tydeligvis ganske fort.

Utrolig trist, Utgått. Jeg unner ingen å gå gjennom det der, og særlig når spira er så etterlengta. Håper nivåene dine synker raskt. 

Da hadde du nok høy hcg når det er MA/BO. 

Tok ein hcg test i dag og den var lik på da jeg var 5+1da hadde jeg 1332 i hcg. Så krysser at det går raskt, 18 april er det ny hcg er så spent om den har godt godt ned.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144317297-kan-jeg/#findComment-148395105
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...