Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Hei. Er det noen som har vært med som foresatt og skrevet reiseregning i det siste? Jeg har vært på Rikshospitalet med barnet mitt og skal skrive reiseregning (vi kjørte buss og trikk), men jeg skjønner ikke helt om jeg skal skrive en eller to reiseregninger. Jeg må jo krysse av for at jeg er foresatt for barn under 12 år, men får vi da dekket reisen til begge på samme regning? Sist vi reiste måtte vi sende med billettene og fikk igjen for disse, men nå får man jo en fast kilometerpris og trenger ikke lenger sende med billetten. Vil vi da på samme reiseregning få denne faste kilometerprisen gange to, eller må jeg sende inn to skjemaer for å få dekket både hennes og min billett? Anonymkode: b084e...4ae
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Jeg sender inn for reise til reguleringstannlege til barnet. Må da bruke egen bil, og det har de en fast sats for. Ettersom det bare r en reise vil jeg tro at du ikke trenger å fylle ut to plasser, bare last opp bilde av begge billettene.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 Du skriver et sjema. Ja, du får dekket begges reise, da det kun er barnet som har hatt time der, du må bare være med fordi barnet ikke har mulighet å reise alene. Ja, dere får fast kilometerpris x2.. Anonymkode: 39b6f...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå