Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Altså, jeg trodde jeg hadde funnet en flott fyr, vært sammen i 7 mnd og skulle snart introdusere barna osv i helga, godt ned i vinflaske Nr 2, sier han at han har noe han må fortelle ... han tenner enormt på promp! Bli prompet i ansiktet og at partner promper på boks/pose og han sniffer inn😱😳 han elsker også egen promp og har kvelder hvor han inntar store mengder " prompemat" og fyrer av ... Jeg ... jeg har ikke ord ! Ikke på tale at jeg blir med på det der! Stemninga ble laber etter dette og jeg dro tidlig hjem, har ikke snakket med ham siden og vet ikke om jeg vil heller? Typisk at drømmemannen er helt rar! blir kvalm av å tenke på all prompen han har inhalert ! I bokser og poser!?! Anonymkode: be167...25f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Uff, dette hadde jeg ikke taklet. 😬😬😬 Anonymkode: 69f97...034
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Haha. Neste blir at han vil ha avføringsex. Løøøøøp. Anonymkode: 30d27...10b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså, jeg trodde jeg hadde funnet en flott fyr, vært sammen i 7 mnd og skulle snart introdusere barna osv i helga, godt ned i vinflaske Nr 2, sier han at han har noe han må fortelle ... han tenner enormt på promp! Bli prompet i ansiktet og at partner promper på boks/pose og han sniffer inn😱😳 han elsker også egen promp og har kvelder hvor han inntar store mengder " prompemat" og fyrer av ... Jeg ... jeg har ikke ord ! Ikke på tale at jeg blir med på det der! Stemninga ble laber etter dette og jeg dro tidlig hjem, har ikke snakket med ham siden og vet ikke om jeg vil heller? Typisk at drømmemannen er helt rar! blir kvalm av å tenke på all prompen han har inhalert ! I bokser og poser!?! Anonymkode: be167...25f ..... hahahaha liksom.... du er morsom du... Lurer på om ikke du troller litt nå Anonymkode: f0ab4...75d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 Det er faktisk ikke trolling. Synes det er så utrolig kvalmt og ekkelt ! Klarer ikke forholde meg til noe sånn? Vet jo at det er en greie for noen, men han er så normal og straight ellers. Anonymkode: be167...25f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 😂🙈 beklager at jeg ler! Det er jo tragi/komisk😅 Dette hadde jeg IKKE giddet. Hva faen😆 ÆSJ!! Anonymkode: 86167...61a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 Hva sa du egentlig til han når han fortalte? 😅 Anonymkode: 86167...61a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 Hahaha, nå lo jeg høyt Hva svarte du når han sa det? Anonymkode: 86c4d...38b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #10 Skrevet 12. april 2017 Nei, jeg kan jo ikke fortsette å treffe ham! Det er bare ekkelt og fryktelig sært . Så har jeg blitt så glad i ham, men nå er det liksom tomt. Hva jeg sa? Satt for det meste med haka i fanget! Trodde først han bare tulla, lo litt og ble igrunn flau over tema. Sa jeg fikk hodepine av vinen og la meg tidlig. Reiste hjem kl 10 dagen etter og det var så klein stemning! Klemte hverandre keitete og sa sees snart,da! Anonymkode: be167...25f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #11 Skrevet 12. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg kan jo ikke fortsette å treffe ham! Det er bare ekkelt og fryktelig sært . Så har jeg blitt så glad i ham, men nå er det liksom tomt. Hva jeg sa? Satt for det meste med haka i fanget! Trodde først han bare tulla, lo litt og ble igrunn flau over tema. Sa jeg fikk hodepine av vinen og la meg tidlig. Reiste hjem kl 10 dagen etter og det var så klein stemning! Klemte hverandre keitete og sa sees snart,da! Anonymkode: be167...25f Er enig i at det er litt ekkelt, men samtidig så er det jo helt ufarlig da. Jeg kan tenke meg mange særere ting enn dette Anonymkode: 86c4d...38b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #12 Skrevet 12. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er enig i at det er litt ekkelt, men samtidig så er det jo helt ufarlig da. Jeg kan tenke meg mange særere ting enn dette Anonymkode: 86c4d...38b IKKE jeg Men sånn seriøst, det neste er at han vil at du skal drite på han. Løp! Anonymkode: c7a72...4cb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #13 Skrevet 12. april 2017 Hvis du vil ha han og han vil ha deg og er inneforstått med at det ikke blir noe promping på boks osv., så tenker jeg at det bare er å fortsette. Du vet om hans hemmelighet, men vil ikke delta i den og han klarer vel å leve uten? Tror dette dreier seg om hvorvidt du elsker han eller ikke. Jeg hadde ikke gitt opp min store kjærlighet for noe slikt. Hadde ledd og syntes han var rar, men jeg hadde ikke elsket han mindre av den grunn. Hadde riktignok ikke blitt med på promping på boks og den slags. Ville sikkert også passet ekstra godt på at han ikke hørte hvis jeg prompet. Anonymkode: 66671...835
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #14 Skrevet 12. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: IKKE jeg Men sånn seriøst, det neste er at han vil at du skal drite på han. Løp! Anonymkode: c7a72...4cb Jeg ser ikke sammenhengen mellom promp og bæsj Anonymkode: 86c4d...38b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #15 Skrevet 12. april 2017 hahaha.. promp på boks😂😂😂 jeg promper hele tiden.. høye brakere så de dirrerr i fiseringen.. og de lokter. han hadde vel gått med konstant ståkuk sammen med meg han da😂😂 men helt seriøst de finnst verre ting og tenne på. Anonymkode: d6b43...d2e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #16 Skrevet 12. april 2017 Drømmemannen for oss med irritabel tarm. Anonymkode: b476f...42a
Lagertha Skrevet 12. april 2017 #17 Skrevet 12. april 2017 Jeg syns litt synd på fyren jeg ! Han kan jo ikke noe for at han tenner på det. Noen tenner på føtter, andre vil bli spænka. Han her liker promp. Han følte seg trygg på deg og turte å fortelle deg det. Jeg hadde blitt bra sjokkert hvis mannen min hadde samme fetisj, og muligens ledd, men mååå du være med på det? Kan dere ikke være sammen for det?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #18 Skrevet 12. april 2017 Originalt er det i alle fall... Anonymkode: 2d02e...d72
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 Finner ut hi? Pratet med han? Anonymkode: 86167...61a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #20 Skrevet 13. april 2017 Du får sende han ett brett tomatbønner og si takk for laget. Anonymkode: 8e745...56a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #21 Skrevet 13. april 2017 Haha! Da trenger du i alle fall ikke bekymre deg for å prompe under oralsex. Anonymkode: bcf80...96a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #22 Skrevet 13. april 2017 Hi ,her. Nei , har ikke pratet med ham. Han har heller ikke tatt kontakt ,så tenker det bare fader ut. Han bor 1,5 time herfra ,så tvilsomt at vi bumper på hverandre også. Jeg klarer ikke være sammen med han , det blir for sært for meg. Har ungene nå og vi skal på hytta med mamma og pappa i helga. Anonymkode: be167...25f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #23 Skrevet 13. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi ,her. Nei , har ikke pratet med ham. Han har heller ikke tatt kontakt ,så tenker det bare fader ut. Han bor 1,5 time herfra ,så tvilsomt at vi bumper på hverandre også. Jeg klarer ikke være sammen med han , det blir for sært for meg. Har ungene nå og vi skal på hytta med mamma og pappa i helga. Anonymkode: be167...25f Dere har vært sammen i 7 måneder, så skal du bare la det fade ut. Fy søren så feig du er Anonymkode: 86c4d...38b
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #24 Skrevet 13. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi ,her. Nei , har ikke pratet med ham. Han har heller ikke tatt kontakt ,så tenker det bare fader ut. Han bor 1,5 time herfra ,så tvilsomt at vi bumper på hverandre også. Jeg klarer ikke være sammen med han , det blir for sært for meg. Har ungene nå og vi skal på hytta med mamma og pappa i helga. Anonymkode: be167...25f Avslutte et 7 mnd forhold ved å la det fade ut?! Du er FEIG! Anonymkode: d76c2...7b4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #25 Skrevet 13. april 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere har vært sammen i 7 måneder, så skal du bare la det fade ut. Fy søren så feig du er Anonymkode: 86c4d...38b Like feig som mannen som heller ikke tar kontakt. Det er jo ikke sånn at HI MÅ ta første steget nå, kjæresten hennes har like mye ansvar for å holde kontakten ved like. Hvis han synes det er greit å ikke ta kontakt etter 7 måneder lang forhold, så er han like "feig" som HI, og da er jo alt i orden. Jeg hadde ikke orket, som noen her skriver så vil neste steget bli at han vil ha scat-sex. Eller at han vil sitte og prompe på kveldene hele tiden (siden han gjør dette ofte når han er alene - altså inntar masse mat som lager gass og promper i vei, hvorfor skal det bli annerledes når de flytter sammen?). Jeg hadde ikke orket å ha en partner som sitter og fiser i stua og blir seksuelt opphisset av det. Æsj. Anonymkode: 061f8...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå