Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg er på Tinder igjen, og husker nå hvorfor jeg slettet appen sist. Det er jo så ufattelig mange dårlig profiler! Jeg får jo krampe i fingrene av å sveipe til venstre! Jeg forstår ikke at mennene ikke gjør seg litt mer flid med hvordan de fremstår. Men neida. Her kjøres det på med bilder av dem selv tatt nedenfra så alle dobbelthakene tyter frem, i bar overkropp og med gullkjedet blinkende mellom valkene, av dem selv midt i en gruppe andre mennesker (hvem av dem er han??), røykende, skålende med øl, med en eller annen dustete hatt for å vise at de er morsomme...Eller den aller vanligste: et litt uklart selfie, tatt litt ovenfra, av dem selv INNE I EN BIL (hva er greia med det??). Andre som er enig? Anonymkode: 5c561...717
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Du har helt sikkert rett. Du kan nok putte alle menn og kvinner på en skala fra 1-10 på både utseende, klær, kropp, valg av situasjoner og fotokunnskap. Nå er jeg en mann og kvinnene sprenger ikke 10'er skalaen de heller. Det er det samme som går igjen. Kun gruppebilder av de samme 3 jentene. Umulig å vite hvem som har profilen. De som ikke er vulgære og overvektige har nesten samme profilen. Det obligatoriske bildet av hopping på stranda, bunad, bikini og husdyret. Ingen grunn til å tro at disse klonene er spesielle. Fjern de så er det knapt profiler igjen. Anonymkode: fc31a...18f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har helt sikkert rett. Du kan nok putte alle menn og kvinner på en skala fra 1-10 på både utseende, klær, kropp, valg av situasjoner og fotokunnskap. Nå er jeg en mann og kvinnene sprenger ikke 10'er skalaen de heller. Det er det samme som går igjen. Kun gruppebilder av de samme 3 jentene. Umulig å vite hvem som har profilen. De som ikke er vulgære og overvektige har nesten samme profilen. Det obligatoriske bildet av hopping på stranda, bunad, bikini og husdyret. Ingen grunn til å tro at disse klonene er spesielle. Fjern de så er det knapt profiler igjen. Anonymkode: fc31a...18f Ha ha, ja det er sikkert like mange dårlige profiler blant oss damer 😊 Jeg tror virkelig at hvis folk hadde tenkt litt mer gjennom profilen sin ville flere ha sveipet den til høyre, og det gjelder selvsagt begge kjønn! hi Anonymkode: 5c561...717
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Jeg er ikke på tinder, men en kompis viste meg bilder av damer.. Der er nok varianten i helt motsatt retning; oversminket, ihjælredigerte softfilter-bilder til det ugjenkjennelig! Flere av damene kjente jeg fra før. Men var helt umulig å kjenne igjen, fordi de overhode ikke ser sånn ut i virkeligheten!! Ha ha ha!! Anonymkode: 8fade...b67
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har helt sikkert rett. Du kan nok putte alle menn og kvinner på en skala fra 1-10 på både utseende, klær, kropp, valg av situasjoner og fotokunnskap. Nå er jeg en mann og kvinnene sprenger ikke 10'er skalaen de heller. Det er det samme som går igjen. Kun gruppebilder av de samme 3 jentene. Umulig å vite hvem som har profilen. De som ikke er vulgære og overvektige har nesten samme profilen. Det obligatoriske bildet av hopping på stranda, bunad, bikini og husdyret. Ingen grunn til å tro at disse klonene er spesielle. Fjern de så er det knapt profiler igjen. Anonymkode: fc31a...18f Jeg er på tinder og har ikke ETT eneste bilde med noen av tingene du nevner 😛 Anonymkode: cebfc...e17
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er på tinder og har ikke ETT eneste bilde med noen av tingene du nevner 😛 Anonymkode: cebfc...e17 Da lurer jeg veldig på hvor du bor. For her er det mye av det hi beskriver. Både i den byen jeg bor og andre steder jeg har vært Anonymkode: e79e9...b93
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da lurer jeg veldig på hvor du bor. For her er det mye av det hi beskriver. Både i den byen jeg bor og andre steder jeg har vært Anonymkode: e79e9...b93 Ja av det hi skriver er jeg enig. Jeg svarte ikke hi, svarte en mann som skrev hvilke bilder alle damer har:) Anonymkode: cebfc...e17
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja av det hi skriver er jeg enig. Jeg svarte ikke hi, svarte en mann som skrev hvilke bilder alle damer har:) Anonymkode: cebfc...e17 Åja, beklager, jeg leste feil ... jeg så den nå og jeg har heller ikke noen av de bildene der. Anonymkode: e79e9...b93
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke på tinder, men en kompis viste meg bilder av damer.. Der er nok varianten i helt motsatt retning; oversminket, ihjælredigerte softfilter-bilder til det ugjenkjennelig! Flere av damene kjente jeg fra før. Men var helt umulig å kjenne igjen, fordi de overhode ikke ser sånn ut i virkeligheten!! Ha ha ha!! Anonymkode: 8fade...b67 Merkelig, for folk ser jo hvordan man ser ut når man møtes Anonymkode: cdbeb...71c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 Og hva er greia med å vise bilder der man ikke ser ansiktet. For eksempel har noen bare et ultra-nært bilde av lyet og pannen, eller de stiller med skjerf rundt underansiktet og skibriller over øyene. Vel, dude: Tinder handler om førsteinntrykk ved hjelp av BILDER, så da sveiper jeg VENSTRE når jeg ikke ser hvordan du ser ut. Hadde du vært kjekk, hadde du villet vise det. Anonymkode: 5c561...717
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 Hahaha, jeg kunne ikke vært mer enig.. Det er dem som har bilde av kun overkroppen, enten i dress eller uten noenting, som er i forhold og vil ha en elskerinne. Så er det dem som tar selfie i bilen (hvorfor? hvorfor??) Også er det dem som poserer ved sportsbiler de åpenbart ikke eier selv, på ferie et eller annet sted (igjen, hvorfor??) Også er det dem som legger ut bilde av dyr de har fisket eller fanget. Tror de vi er steinalderdamer? Anonymkode: f3055...3ab
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 Må le, er på Tinder selv og mange fjotter av noen menn der. Første spm fra de, hva søker du her inne? Nææææ..... søker etter billig mat? Eller hvordan er det igjen? Skriver som regel ikke giftemål eller løssex. Da blir det stille fra enkelte, mens andre stiller nye spm Anonymkode: 0bec2...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå