GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Da kom mensen her etter laparoskopi! FÞrste gang pÄ et Är jeg var glad for det :skya:

SĂ„ IKM 9 mai, PP12.

Flere som hÄper pÄ 2018 baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Ja, nÄ kom TR etter en mye lengre syklus enn vanlig, og mange nerver. Men like greit at den kom sÄ vi kan fokusere pÄ neste mÄned (og fÄ en skikkelig bra siste barnefrie pÄske ;) ) Egentlig ogsÄ helt greit at det ikke blir desemberbarn :)

IKM 10. mai, og PP 6.

• 2 uker senere...
Skrevet

Da kjem eg inn att etter MA/BO. Hadde 60 000 i hcg og den 18 april var den pÄ 563 sÄ hÄper jeg er i gang denne uka.

Setter ikm 14 mai men om det stemmer ?

Skrevet

Tok hcg prÞven pÄ tirsdag 18 april kl 9 og da var hcg min pÄ 563. Tro om jeg fÄr egglÞsning om 2 uker.

Skrevet

Noen av dere som tester for EL? 

Skrevet

Da er egglĂžsning i gang. Enten i dag eller i morgen. Litt tidligere enn antatt, men syklusen er vel litt surret med etter laparoskopi.

Skrevet

Heldig som er i gang. I morgon er det 1 uke sidan hcg var 563 sÄ er nok godt ned no vel.

Skrevet
19 timer siden, Aurora88 skrev:

Noen av dere som tester for EL? 

Ja. Bruker Clear Blue digital :)

er fertil nÄ, men ikke maks, sÄ drÞyer nok noen dager til EL

Skrevet

Fikk negativ EL test i dag. Og nesten positiv i gÄr midt pÄ dagen, sÄ da er EL i dag. Kjente litt murringer pÄ morgenen, sÄ det stemmer nok bra :)

Skrevet

Hvordan gÄr det med dere andre? :)

Skrevet

Tror jeg bikker over i uke 20. Fortsatt positive g tester.

Skrevet

Ikm 13.mai, er i pp3. 

Krysser fingrene for oss 😊

Skrevet

Pp3, IKM rundt 13 mai dersom jeg har tolket EL testene rett. Syns de ser sĂ„ positive ut hele tiden đŸ€” har hatt lange sykluser pĂ„ 34 og 39 dager etter pilleslutt, er pĂ„ dag 29 nĂ„ 😊

Skrevet

Da kom tante rÞd her.. sÄ tusler over i IKM uke 22. Lykke til dere andre :)

Skrevet

Ingen TR her enda. Har Ikm onsdag 10. 

Kjenner litt stikkinger nederst pĂ„ venstre side av magen, men det er sikkert noe helt annet. Har ikke fĂžlelsen av at det skjer noe denne mĂ„neden heller. Men kjenner samtidig at spenningen stiger litt for hver dag.... prĂžver bare Ă„ ikke legge for mye i det 🙈

Skrevet

Hei, skjedd noe her inne? 😊 Har ikm imorgen. Har inge symptomer pĂ„ at jeg er gravid. Har veldig slimete blankt utflod i noen dager nĂ„. HĂ„per det er et tegn til at det er noe der.

Skrevet

Ingenting her. Gir litt opp Ä teste eller synse etter IKM med sÄ ustabile sykluser. Dag 34, ingen tegn til TR, men sÄ var forrige syklus 39 dager.

Har kjÞpt LadyComp, sÄ fÄr vi se hva den finner ut etter et par mnd.

Skrevet

Åh, kjedelig med slke sykluser! Har selv slike sykluser ofte 😓 Hvordan funker ladycomp? Er den dyr?

Skrevet
22 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Åh, kjedelig med slke sykluser! Har selv slike sykluser ofte 😓 Hvordan funker ladycomp? Er den dyr?

Jeg kjÞpte brukt fra finn. Nytt koster de vel minst 4-5000 tror jeg. Det er temperaturmÄling, bare at du slipper Ä fÞre tempen inn i en graf og tolke selv. Alt lagres pÄ compen, sÄ den gir beskjed nÄr du er fruktbar og nÄr den mistenker at du er gravid. Jeg mÄ nok bruke den noen mnd for at den skal klare Ä bli kjent med meg.

Men, etter rÄd fra ei som har brukt fÞr, sÄ skal jeg teipe over lyssignalene de fÞrste 2-3 mnd (syklusene) til syklusen forhÄpentligvis har stabilisert seg.

Skrevet
1 time siden, lillevenn17 skrev:

Jeg kjÞpte brukt fra finn. Nytt koster de vel minst 4-5000 tror jeg. Det er temperaturmÄling, bare at du slipper Ä fÞre tempen inn i en graf og tolke selv. Alt lagres pÄ compen, sÄ den gir beskjed nÄr du er fruktbar og nÄr den mistenker at du er gravid. Jeg mÄ nok bruke den noen mnd for at den skal klare Ä bli kjent med meg.

Men, etter rÄd fra ei som har brukt fÞr, sÄ skal jeg teipe over lyssignalene de fÞrste 2-3 mnd (syklusene) til syklusen forhÄpentligvis har stabilisert seg.

Jeg brukte den som prev. Vart ikkje gravid pÄ 8 Är.

Skrevet

Jaaa, her er det nyheter 🙈 Selvom jeg hadde pĂ„ fĂžlelsen av at det ikke gikk denne mĂ„neden - sĂ„ fĂžlte jeg feil! Er 4+3 i dag đŸ˜±đŸ˜

fĂ„r meg ikke helt til Ă„ tro det.. har sĂ„ og si ingen symptomer. Men testene og den manglende mensen sier at det stemmer ❀

vi er lykkelige, spente, nervĂžse, glade og en masse andre fĂžlelser!! Wow!!

heier pÄ dere! Det er sÄ verdt ventetiden!

Skrevet

Ikm dagen idag, ingen mens og negativ test 😓

Skrevet
1 time siden, FruAnonym skrev:

Jaaa, her er det nyheter 🙈 Selvom jeg hadde pĂ„ fĂžlelsen av at det ikke gikk denne mĂ„neden - sĂ„ fĂžlte jeg feil! Er 4+3 i dag đŸ˜±đŸ˜

fĂ„r meg ikke helt til Ă„ tro det.. har sĂ„ og si ingen symptomer. Men testene og den manglende mensen sier at det stemmer ❀

vi er lykkelige, spente, nervĂžse, glade og en masse andre fĂžlelser!! Wow!!

heier pÄ dere! Det er sÄ verdt ventetiden!

Gratulerer! đŸ˜ƒđŸŒâ€Â 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...