Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Hvordan ha med alt som trengs for god hygiene da?! Og kan tamponger kastes i en utedo egentlig? Æææh! Anonymkode: 73a0c...ae6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Legg heller tampongen i søpla som hjemme. Tørk deg med papir og vask deg med klut om det er nødvendig. Hva er problemet? Anonymkode: 80f72...085
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Det er jo ikke noe stress. Kast tampongen i søpla, og ha med våtservietter. I tillegg gjelder den gode gamle klutvasken 😂 Anonymkode: 6609c...3d1
Mamma til 2 søte Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 Våtservietter! Ha med deg bleieposer og legg søpla di i 😁
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 Vi har en sånn hytte Tyr til våtservietter - ikke kast tampongen i utedoen - kast i søpla. Går så fint så - selv om det er liiit udigg å ikke kunne få tatt seg dusk (på vinteren) - om sommeren dusjer vi i båthuset. Anonymkode: 76a19...4b1
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 Fant en genial oppfinnelse på nett en gang. Det var en tut til å sette på ei vanlig flaske. Så spruta den ut vann når man helte, og man fikk tatt en liten intimdusj. Desverre mista jeg den og finner ikke igjen neytsiden. Anonymkode: 24e77...f76
Nebbdyret Skrevet 11. april 2017 #8 Skrevet 11. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har en sånn hytte Tyr til våtservietter - ikke kast tampongen i utedoen - kast i søpla. Går så fint så - selv om det er liiit udigg å ikke kunne få tatt seg dusk (på vinteren) - om sommeren dusjer vi i båthuset. Anonymkode: 76a19...4b1 No lo eg høgt, "få tatt seg dusk" blei til noko heilt anna i mitt hovud 😅 Men som dei andre seier: Tampong i bleiepose Våtserviett Klutvask Der er også kome intimdeo, apotek1 har denne https://www.apotek1.no/produkter/deodoc-deospray-intim-50ml-964752p
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #9 Skrevet 11. april 2017 Tamponger skal aldri i do, ikke hjemme og ikke på hytta, uansett hva slags do det er. I do skal man bare kaste ting som løser seg opp i vann, altså bæsj, tiss, oppkast og dopapir, ingenting annet! Så tampongen kaster du i søpla akkurat som hjemme, og du har med deg våtservietter så du får vasket deg litt. Anonymkode: 3b1ec...ae3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #10 Skrevet 11. april 2017 Ta med sånne intim-våtservietter asan. Ha en plastpose som du kaster alt bind/tampong/våtserviett ting oppi. Kast i boss etterhvert. Ellers vasker du vel hendene som de andre.. Anonymkode: 1c904...93e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #11 Skrevet 11. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta med sånne intim-våtservietter asan. Ha en plastpose som du kaster alt bind/tampong/våtserviett ting oppi. Kast i boss etterhvert. Ellers vasker du vel hendene som de andre.. Anonymkode: 1c904...93e Jo,men altså,håndvask er jo hva jeg ser for meg at kan bli et problem. Fingeren er langt oppi den blodige glufsa. Det blir litt mer skittent enn hendene bare mot papir. Mener dere at jeg skal bruke våtservietter til å vaske hendene? Anonymkode: 73a0c...ae6
Yellow Brick Road Skrevet 11. april 2017 #12 Skrevet 11. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo,men altså,håndvask er jo hva jeg ser for meg at kan bli et problem. Fingeren er langt oppi den blodige glufsa. Det blir litt mer skittent enn hendene bare mot papir. Mener dere at jeg skal bruke våtservietter til å vaske hendene? Anonymkode: 73a0c...ae6 Tørke med våteservietter og så er det sikkert et vaskevannsfat eller en annen mulighet til håndvask. Får opp gamle, gode minner her med vaskevannsfatet og vannmugga i gangen utenfor doen på hytta til tante og onkel.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #13 Skrevet 11. april 2017 2 timer siden, Nebbdyret skrev: No lo eg høgt, "få tatt seg dusk" blei til noko heilt anna i mitt hovud 😅 Men som dei andre seier: Tampong i bleiepose Våtserviett Klutvask Der er også kome intimdeo, apotek1 har denne https://www.apotek1.no/produkter/deodoc-deospray-intim-50ml-964752p haha! Den så jeg ikke Dusj er bedre Anonymkode: 76a19...4b1
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #14 Skrevet 11. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo,men altså,håndvask er jo hva jeg ser for meg at kan bli et problem. Fingeren er langt oppi den blodige glufsa. Det blir litt mer skittent enn hendene bare mot papir. Mener dere at jeg skal bruke våtservietter til å vaske hendene? Anonymkode: 73a0c...ae6 Jeg regner med at de som snakker om våtservietter mener at du kan tørke av deg med dem mens du er på do,for så å vaske hendene sikkelig når du kommer ut? Det finnes el en eller annen mulighet til å vakske hender på hytta? Du kan jo eventuelt kjøpe en pakke engangshansker på apoteket, så vrenger du hansken av deg når du har tatt fingeren ut av glyfsa, legger hansken i søpla med resten av avfallet, og vasker hendene på samme måte som resten av hyttefolket. Anonymkode: 63c8a...979
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #15 Skrevet 11. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo,men altså,håndvask er jo hva jeg ser for meg at kan bli et problem. Fingeren er langt oppi den blodige glufsa. Det blir litt mer skittent enn hendene bare mot papir. Mener dere at jeg skal bruke våtservietter til å vaske hendene? Anonymkode: 73a0c...ae6 Det løser du ved å bruke tampax som har innføringshylse. Da slipper du å ha fingrene langt oppi der. du trenger knapt å være borti Anonymkode: 7b1fd...f7a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #16 Skrevet 11. april 2017 Et tips er å fylle en halvliters flaske med lunket vann og ta med på do, når du er ferdig tømmer du frt forsiktig over deg og ned i utedoen, før du tørker med papir. Gir en slags ren følelse. Anonymkode: b9c70...1ce
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #17 Skrevet 11. april 2017 Ta med den hvite katta. Anonymkode: 81d96...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå