Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Hei.  Vi har kommet frem til at vi skal ordne en tlf. til guttungen. Dette er hovedsaklig for Ä spille Pokemin go. Jeg har alltid hatt samsung, men skal gÄ over til iphone selv etter hvert. Men det er jo sÄ mange sorter. Noen som har tips til en enkel tlf? Kan gjerne kjÞpe brukt pÄ finn, men blir bare sÄ usikker pÄ hva man "trenger" mtp. lagring og sÄnn... Anonymkode: 30990...faa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Mine har iPhone 5s, yngste fikk akkurat til bursdagen sin, koster 2500 kr Anonymkode: 4dc96...c0e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Takk. Skal sjekke ut den. Regner med det gÄr an Ä fÄ den rimeligere pÄ finn. Synes det er mye Ä bruke pÄ tlf til barn....  Anonymkode: 30990...faa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Jeg har iphone SE, innmaten tilsvarer iphone 6. Denne er billig, og veldig bra. Ville heller kjÞpt denne, enn iphone 5s, hadde den fÞr, og den er dÄrligere. Anonymkode: 4d21a...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ