Gå til innhold

Angrer på brilleinnfatning

Anbefalte innlegg

Hjelp! Har brukt 3000 kroner på bare innfatningen og nå har jeg fått brillene og angrer! Ser at brillene er for store. Øverste delen er høyere enn øyenbryna mine, og jeg synes jeg ser gammel og stygg ut med dem... Har kjøpt dem på brilleland, og ser at de har 60 dager angrerett... Er det innafor å klage? Har hatt brillene snart en måned... Blir ikke komfortabel med brillene... 😕

Anonymkode: dbec6...cb1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144316906-angrer-p%C3%A5-brilleinnfatning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er hva som er skrevet:

For at du skal bli 100 % fornøyd, gir vi deg 60 dagers bytterett - uansett. Er du ikke fornøyd med brillen du har kjøpt, kan du bytte til en annen brille, til samme verdi. Brillen må selvfølgelig være uskadet. Garantien gjelder for komplett brille inkludert glass.

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelp! Har brukt 3000 kroner på bare innfatningen og nå har jeg fått brillene og angrer! Ser at brillene er for store. Øverste delen er høyere enn øyenbryna mine, og jeg synes jeg ser gammel og stygg ut med dem... Har kjøpt dem på brilleland, og ser at de har 60 dager angrerett... Er det innafor å klage? Har hatt brillene snart en måned... Blir ikke komfortabel med brillene... 😕

Sånn angreretten er beskrevet skal du kunne få byttet dem. Gå og spør og få hjelp til å plukke ut noen som passer deg. 

Anonymkode: b5b7f...39a

Ja, men synes det er veldig flaut... Vet ikke om jeg finner noe bedre heller, for da jeg fant  denne innfatningen, var det de fineste jeg fant... Syntes de hadde lite utvalg.... Uff... At det går ann... 😬

Hi

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men synes det er veldig flaut... Vet ikke om jeg finner noe bedre heller, for da jeg fant  denne innfatningen, var det de fineste jeg fant... Syntes de hadde lite utvalg.... Uff... At det går ann... 😬

Hi

De får jo hele tiden inn nye innfatninger, så du finner sikkert noen andre☺ Kjipt å bruke flere tusen på noe du ikke er fornøyd med. 

Anonymkode: bd451...e5a

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Det kan være vanskelig å finne en innfatning som både passer i fasong, som sitter godt og som et sånn man har tenkt. Jeg jobber med briller og har mange ganger problemer med å finne innfatning til meg selv fordi øyebrynene ofte kommer inne i brillene. Jeg har funnet ut at de fleste runde briller er uaktuelle, de sitter aldri riktig, så da har jeg innsett at det kan ikke jeg ha, selv om det er fint på andre. Briller med neseputer er ofte lettere å få til å sitte pent på, enn plastbriller man ikke kan justere hvordan sitter på nesa. 

Alt dette kan de som jobber hos optikere, be om hjelp, så finner de noe som er fint til deg, selv om det ikke er akkurat det du hadde tenkt på forhånd. 

Hos de fleste optikere kan man låne med briller hjem, det kan også være lurt, så du får prøvd den litt mer før du bestemmer deg. 

Annonse

Tusen takk for svar! Brillene har neseputer og er litt runde. Men jeg har tydeligvis veldig lave øyenbryn.  Min svigerinne så nydelig ut med brillene...  Det som blir flaut er å gå tilbake til brilleland for å fortelle at jeg ikke er fornøyd,;og kanskje ikke finne briller som passer bedre allikevel. .. 😬Du som har jobbet med briller; har du opplevd at noen ønsker å returnere brillene etter at de er ferdig kjøpt av en kunde? 

Hi

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar! Brillene har neseputer og er litt runde. Men jeg har tydeligvis veldig lave øyenbryn.  Min svigerinne så nydelig ut med brillene...  Det som blir flaut er å gå tilbake til brilleland for å fortelle at jeg ikke er fornøyd,;og kanskje ikke finne briller som passer bedre allikevel. .. 😬Du som har jobbet med briller; har du opplevd at noen ønsker å returnere brillene etter at de er ferdig kjøpt av en kunde? 

Hi

Hvis de har neseputer kan det hende de kan justeres til. Spør der du kjøpte dem. 

Det jeg jobber har vi ingen sånn garanti, så sjelden noen kommer og sier de angrer, men hadde vi hatt en garanti, hadde jeg forventet at det skulle komme noen, så ingenting å grue seg for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...