koro51 Skrevet 11. april 2017 #26 Skrevet 11. april 2017 6 minutter siden, Elisun skrev: Koro : jeg skulle svAre deg på posten din om kommunen og godkjenning av vei men gikk tom for strøm. Tusen takk for svar. Fikk ny info fra deg jeg ikke var klar over. Men når det kommer til veien er denne en fin vei, med veldig lite trafikk og lav hastighet. Det er snakk om en vei på ca 100m mellom kommunal vei og vår vei. Er lite bruddstykke Av vei kommunen ikke tok tilbake i 2013. Vi har allerede hatt forhåndskonferanse med kommunen angående nybygg som de var svært positiv til. Så veien for de blir ikke noe hindring. Problemet vårt er at vi ikke får bygget nytt hus på tomten pga en skjult klausul vi ukke var opplyst om da vi kjøpte. Så derfor prøver vi andre metoder som da tilbygg og seksjonering. Ikke meningen å virke utakknemlig for andre svar jeg har følt ikke var relevant for meg. Setter kjempe pris på alle svar, virkelig 😊 Takk for at du hentet deg litt inn igjen Det var ikke meg som poengterte det med veien men glad for at vei ikke er problem. Det går sikkert fint med seksjonering! Pass på at dere får en god person til å hjelpe dere med HELE prosessen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå