Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Fått vondt i halsen ila natta,kjennes slik ut som ved forkjølelse..Saken er at vi fikk valp i går og ble litt redd for at jeg reagerer på den..Litt småtett i nesen,men bare i ett nesebor om gangen..Men slik var jeg før valpen kom i hus også,men halsen er sår og vond.. Anonymkode: 6da16...930
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Jeg blir slik av pollen som herjer nå. Anonymkode: f1914...4d0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir slik av pollen som herjer nå. Anonymkode: f1914...4d0 Uten å være tett i nesa? Jeg er rød baki halsen på den siden som er vond + noen hvite "blemmer",den ene er litt i veien når jeg svelger og kjenner den godt da,så spørs om det kanskje er noe forkjølelsegreier...Skal til legen i morgen så skal høre med han 😉 Hi Anonymkode: 6da16...930
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det kan man Anonymkode: f0fc8...dad Tett nese eller rød hals? Anonymkode: 6da16...930
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tett nese eller rød hals? Anonymkode: 6da16...930 Jeg svarte på tittelen Men man kan få tett nese også, selvfølgelig. Det er et av de aller vanligste symptomene. Anonymkode: f0fc8...dad
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg svarte på tittelen Men man kan få tett nese også, selvfølgelig. Det er et av de aller vanligste symptomene. Anonymkode: f0fc8...dad Okei 😊 Tviler litt på allergi nå siden jeg er litt rød og er litt sår bare på ene siden i halsen..Hvit prikk/blemme i svelget på ene siden... Hi Anonymkode: 6da16...930
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #8 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Okei 😊 Tviler litt på allergi nå siden jeg er litt rød og er litt sår bare på ene siden i halsen..Hvit prikk/blemme i svelget på ene siden... Hi Anonymkode: 6da16...930 Høres ut som munnskold Anonymkode: f0fc8...dad
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #9 Skrevet 9. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som munnskold Anonymkode: f0fc8...dad Kan det komme helt bak i svelget også? Er baki der det er vondt og nå etter å ha spist middag så kjennes det ut som det sitter en brødsmule baki der og det er litt ubehagelig når jeg svelger..Har flere slike hvite prikker også men de gjør ikke vondt..Er litt hoven på den siden som er rød. Hi Anonymkode: 6da16...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå