Gå til innhold

ønsker å fly til karibien torsdag - mandag - trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble fortalt at det er mulig å gjøre på en rask måte (altså kortere reisetid). Jeg kan alternativt resie tirsdag og komme hjem mandag. Noen som vet søkemotor og er drevne på dette?

Anonymkode: 682cd...441

Skrevet

Ingen som har tips?

Skrevet

Hadde aldri giddet å reise så langt for så kort tid. 2 dager går jo bort i reising. 

Anonymkode: f9488...420

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri giddet å reise så langt for så kort tid. 2 dager går jo bort i reising. 

Det kan du si. Men jeg har behov for å gjøre det. Kan dere svare meg på spørsmålet fremfor å avvise reisen? Jeg har masse lesing å gjøre på flyet. 4 bøker venter på meg!

Skrevet

Google it! Karibien er heller ikke ett bestemt sted. Det spørs akkurat hvis du vil. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Google it! Karibien er heller ikke ett bestemt sted. Det spørs akkurat hvis du vil. 

Jeg ønsker bare tips til hvor og raskest!

Skrevet

Korteste reisetid til Bahamas feks er 13,5 time. Ikke inkludert ventetid på Gardermoen. 

Skrevet

Takk, 

I utgangspunktet ønsker jeg meg til St. Martin

Skrevet

Det kan do og rekke på 16-17 timer inkludert ventetid på flyplass. Og hvorfor du ikke kan søke på flyreiser selv, det er jo helt uforståelig. 

Skrevet

Det går direktefly fra oslo til Puerto Plata og Cabarete i Dominikanske rep, San Juan på Puerto Rico og Ving flyr vel også direkte til Tobago og Aruba nå. Jeg har pleid å ta Norwegian til London og virgen Atlantic derfra, ulempen er at flyene går så tidlig fra London at jeg har dratt ned dit dagen før. Sjekk Skyscanner, Norwegian, virgen atlantic og British airways blandt annet.

Skrevet

Ikkje rot deg bort i narkotika-smugling no da...

Anonymkode: f8aec...8bf

Skrevet

Men om fu har lyst til å reise til ett eksotisk varmt sted finnes det jo mange alternativer hvor du faktisk for noen dager ferie. Er økonomisk helt høl i huet å reise så langt kun for å lese en bok? Da kunne du kost deg med boken på vannkanten i stedet for. Du har jo alt fra Malta - Dubai eller til og med Florida er nærmere. 

Anonymkode: bfb65...178

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men om fu har lyst til å reise til ett eksotisk varmt sted finnes det jo mange alternativer hvor du faktisk for noen dager ferie. Er økonomisk helt høl i huet å reise så langt kun for å lese en bok? Da kunne du kost deg med boken på vannkanten i stedet for. Du har jo alt fra Malta - Dubai eller til og med Florida er nærmere. 

Anonymkode: bfb65...178

Haha. Akkurat. Derfor eg kom på narkotika-smugling.  I tillegg til den sure krasse tonen i eine svaret hennas her. Rister-på-hodet.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Akkurat. Derfor eg kom på narkotika-smugling.  I tillegg til den sure krasse tonen i eine svaret hennas her. Rister-på-hodet.

Og når hun velger de ABSOLUTT dyreste dagene i året å reise på - midt i påskeferien - da er det noen ugler i posen. 

Anonymkode: 8c1ec...d2b

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan du si. Men jeg har behov for å gjøre det. Kan dere svare meg på spørsmålet fremfor å avvise reisen? Jeg har masse lesing å gjøre på flyet. 4 bøker venter på meg!

Hvis du har BEHOV for å reise så blir du vel strengt tatt vite HVOR du skal.

det finnes flust av søkemotorer på nettet. Søk i vei når du vet vir du skal!!!

Anonymkode: b8610...a28

Skrevet

Prøv selv med gotogate.com, så finner du sikkert ut av det. 

Skrevet

Takker for lenker og tips, jeg skal nok finne ut av det. God påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...