Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Jeg kommer ikke på et ordtak og det gjør meg gal. Skal skrive en oppgave og det hadde passet så bra inn. "Aldri noe positivt uten bivirkninger(negativt)" - ish
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 (endret) Neeei. Altså i følge mitt hode skal ordtaket lyde slik "aldri xxx uten xxx" eller noe lignende. Kan godt hende jeg tar fullstendig feil men.. Om noen vet om noen ordtak som kunne passe så kom gjerne med noen Endret 8. april 2017 av Bustebuste
skjotta Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Det er ikke så galt at det ikke er godt for noe?
Fandens Oldemor Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Kanskje du tenker på aldri røyk uten ild? Det betyr noe annet, da.
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, skjotta skrev: Det er ikke så galt at det ikke er godt for noe? Nei Altså det skal handle om at selv om det er positivt, så følger det gjerne med noe negativt. I min sammenheng handler det om GMO og bærekraftig utvikling. Selv om noe virker bærekraftig, kan det være negative sider som ikke gjør det så bærekraftig likevel. Uff, blir gal av og ikke komme på det
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Fandens Oldemor skrev: Kanskje du tenker på aldri røyk uten ild? Det betyr noe annet, da. Nå ødela du skikkelig for meg, haha. Tror faktisk det var den jeg tenkte på ja... Men det passer jo overhodet ikke inn
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 Du forveksler ikke med "aldri så galt at det ikke er godt for noe" (som betyr det motsatte av det du er ute etter)?
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Darwinia:-) skrev: Du forveksler ikke med "aldri så galt at det ikke er godt for noe" (som betyr det motsatte av det du er ute etter)? Nei Men tror det var den "aldri røyk uten ild" jeg tenkte på, men det har jo ingen sammenheng. Jeg får finne på noe selv
Fandens Oldemor Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, Bustebuste skrev: Nå ødela du skikkelig for meg, haha. Tror faktisk det var den jeg tenkte på ja... Men det passer jo overhodet ikke inn Hehe, det hørtes nemlig litt sånn ut 😃
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Bustebuste skrev: Nei Men tror det var den "aldri røyk uten ild" jeg tenkte på, men det har jo ingen sammenheng. Jeg får finne på noe selv Du kan jo spille på "aldri så galt...." ved å skrive "aldri så bra/godt at det ikke er galt for noe".
skjotta Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, Bustebuste skrev: Nei Altså det skal handle om at selv om det er positivt, så følger det gjerne med noe negativt. I min sammenheng handler det om GMO og bærekraftig utvikling. Selv om noe virker bærekraftig, kan det være negative sider som ikke gjør det så bærekraftig likevel. Uff, blir gal av og ikke komme på det The road to hell is paved with good intentions?
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, skjotta skrev: The road to hell is paved with good intentions? Haha. Hadde muligens funka det, men føler at et engelsk ordtak midt i en oppgave om bioteknologi passer litt dårlig
skjotta Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Bustebuste skrev: Haha. Hadde muligens funka det, men føler at et engelsk ordtak midt i en oppgave om bioteknologi passer litt dårlig Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner 😉
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, skjotta skrev: Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner 😉 Glemte jeg å nevne at det skulle være et objektivt perspektiv?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #18 Skrevet 8. april 2017 Etter den søte kløe kommer den sure svie. Anonymkode: 1caa4...80c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #19 Skrevet 8. april 2017 Ingen nytelse uten lidelse Anonymkode: feae4...72d
skjotta Skrevet 8. april 2017 #20 Skrevet 8. april 2017 10 minutter siden, Bustebuste skrev: Glemte jeg å nevne at det skulle være et objektivt perspektiv? Men JEG liker det ordtaket 🤣🤣🤣
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #21 Skrevet 8. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Etter den søte kløe kommer den sure svie. Anonymkode: 1caa4...80c Den passa faktisk veldig bra !
Gjest Bustebuste Skrevet 8. april 2017 #22 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, skjotta skrev: Men JEG liker det ordtaket 🤣🤣🤣 vakke så værst assa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå