Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Er det neste helg? Anonymkode: 78443...98f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Det er nok det som er mest vanlig ja, men de siste årene virker det som det har blitt mer vanlig å ta det tidligere også. Vi tar det nok på onsdag i år. Anonymkode: 7f474...379
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Vi har pleid å ta det skjærtorsdag. Anonymkode: 7eb98...276
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Jeg er vokst opp med at påskeharen kommer på påskeaften (akkurat som at julenissen kommer på julaften). Morgen på påskeaften er det heftig og livlig aktivitet på jakt etter påskeeggene som påskehare har lagt igjen Anonymkode: b0439...f0c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Påskeaften pleier vi å ta det. På etterrmiddagen når alle har kommet seg hjem fra jobb og i god tid før andre drar på jobb. Få av oss som har fri i påska, alle ungene har fri og har basen på hytta. Hvem voksne som er der varierer fra dag til dag igrunn. Jeg leverte akkurat to barn hos besteforeldrene på hytta nå, mormor skal være der hele tiden, morfar er usikkert. Jeg kommer innom til uka, min søster og henes familie kommere og går litt. Vi ser ikke helt grunnen til å ta fri npr det er påske og vi har hytte så nære. Da kan evt andre få fri som har hytte lengre unna, og vi har mer ferie eller i året. Men påskeaften etteremiddag er det eggtid. I år tar vi det kuligens til fredag siden mormor har bursdag og invitert alle på middag. Det er aldri mye godteri i eggene slik at de blir ikke sittende de sist dagene og proppe i seg. Godteri har vi fremme på bordet slik at alle kan ta når de vil. Eggene er igrunn mest for jakta. Jeg så mormor hadde laget påskepynt som skal i eggene, alltid noe rart som kommer i de. Anonymkode: add52...a87
februarprins2013 Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 påskeaften her men vet at noen går i dag også
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Jeg er vokst opp med 1.påskedag, men påskeaften er vel også innafor. Synes det er rart å gå før. Er jo ikke påske enda! Anonymkode: 026ac...545
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Påskeaften her også. Anonymkode: 77c7e...512
Love my kidz Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 Sant at det ikke er påske ennå, men ferien er likevel allerede startet. Syns personlig påskeaften er forsent, for lenge å vente. Her er egget allerede funnet 😃
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 Har akkurat sett på facebook idag at mange av mine venner har gitt barna egg idag. Jeg ser at de melder fint vær imorgen så da blir det kanskje da 😁
soleia Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 Vi tek det på påskeafta. Er ikkje så store egg, så det held med tre dagar på å ete det opp.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Skjærtorsdag. Da får de en del som er ment å vare til søndag;) Anonymkode: 7689f...b6e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 Skjærtorsdag, og snopet skal vare hele påskehelgen Anonymkode: 01392...3b6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 Påskeaften. Det er det vi er vant til. Anonymkode: 73121...618
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 Her kommer påskeharen hver natt og legger litt godteri i egget, første gang i natt. kan ikke gi mine unger ett stort egg som skal vare flere dager, alt slukes i ett stort jafs 😂 Anonymkode: 58e88...c52
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her kommer påskeharen hver natt og legger litt godteri i egget, første gang i natt. kan ikke gi mine unger ett stort egg som skal vare flere dager, alt slukes i ett stort jafs 😂 Anonymkode: 58e88...c52 Gjør deg noe om de spiser opp alt med en gang? Anonymkode: 77c7e...512
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #17 Skrevet 8. april 2017 Påskeaften. Alt annet er harry. Anonymkode: aa72e...c60
Plutselig_gravid Skrevet 8. april 2017 #18 Skrevet 8. april 2017 Natt til 1.påskedag kommer påskeharen med egg til ungene her i huset Ungene bestemmer over godteriet sitt helt selv og får spise til de stuper
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #19 Skrevet 8. april 2017 Min fikk lete i dag, har ham ikke i helligdagene, og hadde lyst til å gjøre noe gøy med ham i dag. Så han fikk først lete ivrig etter sitt, og så lagde han skattejakt til meg etterpå hvor jeg måtte lete etter mitt. Det syntes han var kjempegøy. Anonymkode: 0c1e8...b56
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #20 Skrevet 8. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Gjør deg noe om de spiser opp alt med en gang? Anonymkode: 77c7e...512 Ja, for da kommer de til å både få vondt i magen og mase resten av påska om mer godteri. For oss funker det veldig bra å gi litt hver dag. Hver morgen startes med en spennende jakt :-) Anonymkode: 58e88...c52
Miamimom Skrevet 9. april 2017 #21 Skrevet 9. april 2017 Påskeaften, da får de ett normalstørrelse-egg ☺
Yellow Brick Road Skrevet 9. april 2017 #23 Skrevet 9. april 2017 Første påskedag / natt til 1. påskedag kommer Påskeharen med eggene sine, så da er den store påskeeggjakten, egentlig. Men av praktiske hensyn har vi tatt det påskeaften de siste årene for da har familien utenbysfra vært "hjemme" og det passer bedre enn 1.påskedag hvor noen begynner å reise hjem igjen. I år blir det fjellpåske på oss og andre i familien, så da blir det skjærtorsdag for det er den dagen alle er samlet. Påskeeggjakt er en stor begivenhet her i familien. Påskeegget som ungene får, får de der i mot når påsken begynner, men aldri tidligere enn palmesøndag. I år tar vi egget med oss til fjells og de får det når vi kommer opp. Om de / vi spiser alt på en gang eller sparer, er opp til oss selv. Når det er tomt, så er det tomt og bortsett fra litt marsipan eller sjokolade til "kaffen", er det påskeegget som er påskens godteri.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #24 Skrevet 9. april 2017 Vi pleier å ta det skjærtorsdag. Dagen før har alle vi feirer med ankommet stedet vi feirer på. Har påskeleker og jakt. Noe barna elsker! Anonymkode: 6fbb3...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå