Gå til innhold

Hvilken balansesykkel til 3,5-åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

54 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

en 3,5åringen kan vel få vanlig treårsykkel eller sykkel med støtthjul, min har hatt det treårssykkelen siden han var litt over 1 og sykkel med støtthjul fra han var litt over 3 :)

Men hun er ikke noe særlig til å sykle, klarer ikke trø. I fjor ville hun bare bli dyttet rundt på trehjulssykkel..

Anonymkode: bb53d...9c1

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

en 3,5åringen kan vel få vanlig treårsykkel eller sykkel med støtthjul, min har hatt det treårssykkelen siden han var litt over 1 og sykkel med støtthjul fra han var litt over 3 :)

treårsykkel?? 

Anonymkode: 72083...a10

Balansesykkel er gull, mye bedre enn støttehjul. Min treåring gikk rett på trøsykkel uten støttehjul da hun behersket balansesykkelen.

Til en 3,5 åring ville jeg sett etter en balansesykkel med forholdsvis store hjul, og gjerne håndbremse. 

Anonymkode: 50bb8...0bb

Annonse

https://www.google.no/search?client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=rebel+kidz+balansesykkel&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwitq-u62ZbTAhVKJMAKHRf8DzwQBQgWKAA&biw=360&bih=512

Vi har vært super fornøyd med denne typen. Dessverre var det kun yngste som hadde denne typen, noe som gjorde at han som 4-åring syklet uten støttehjul. Dessverre fordi storesøster som er to år eldre lærte det året etter han. Anbefaler løpesykkel eller balansesykkel på det sterkeste!

Anonymkode: 4a611...666

Vår syklet på vanlig sykkel da han var 3 år etter å brukt balansesykkel. 

Ettersom barnet nå er så stor anbefaler jeg deg å ikke legge så mye penger i en balansesykkel, før du vet ordet sv det må du kjøpe ny tohjul sykkel;)

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

altfor stor til det, mye bedre med vanlig sykkel med støthjul

Anonymkode: b5bf7...9ea

Sykkel  med støttehjul er ikke noe bedre enn trehjulssykkel når det kommer til å lære seg å holde balansen.

Endret av Mostly Harmless
5 timer siden, TrueHæppiness skrev:

Vår syklet på vanlig sykkel da han var 3 år etter å brukt balansesykkel. 

Ettersom barnet nå er så stor anbefaler jeg deg å ikke legge så mye penger i en balansesykkel, før du vet ordet sv det må du kjøpe ny tohjul sykkel;)

Ja helt med deg på den :) Som sagt har barnet ikke vært særlig ivrig på sykling før. Hun har ikke klart å trø noe særlig på trehjulssykkelen sin, men har klart seg OK på sparkesykkel. 

Tenkte å kjøpe en brukt på Finn, men synes det er vanskelig å velge. Denne "puky" sykkelen fra sprell er vel litt liten, selv om det står at den er fra 2-4 år..

hI

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://www.google.no/search?client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=rebel+kidz+balansesykkel&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwitq-u62ZbTAhVKJMAKHRf8DzwQBQgWKAA&biw=360&bih=512

Vi har vært super fornøyd med denne typen. Dessverre var det kun yngste som hadde denne typen, noe som gjorde at han som 4-åring syklet uten støttehjul. Dessverre fordi storesøster som er to år eldre lærte det året etter han. Anbefaler løpesykkel eller balansesykkel på det sterkeste!

Anonymkode: 4a611...666

Takk! Skal sjekke ut den! 

Jeg ville gått for firstBIKE. En utrolig lett og god sykkel, med håndbrems og mulighet til å justere setrhøyde. Sykkelen er så lett at om ungen ikke gidder sykle mer så kan du enkelt uten å anstrenge deg bære den hjem...gjerne med ungen i andre hånda😂👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...