Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Skal for første gang bo på et Sunwing hotell med mann og to barn (snart 3 og 4,5 år). Har hørt mye om Lollo & Bernie barneklubb og aner egentlig ikke helt hva som venter oss. Noen erfaringer, tips og innspill fra dere som har bodd på tilsvarende hotell? Anonymkode: fc4ed...884
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Jeg lurer også på det samme... Anonymkode: f41c1...4e0
Gjest Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 De har klubb nesten hver dag kl 10-11.30 og 12-13.30 mot betaling ( 5-7euro) på de aktivitetene som er på visse dager. Feks Skattejakt, Lollos Bursdagsfest, Pratfest o.l Men de har også Open House hvor alle kan komme med foreldre og som er gratis Et par ganger i uken så er det After Beach show på en halvtime med sang og leker. Fotosession er det også noen dager i uken. De som jobber i barnaklubben, stiller også som barnevakt om dere skulle ha behov for dette. Utrolige dyktige om jeg får si det slik. Noe mer som du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Drar man virkelig på ferie og plasserer barna på barnepass? Gud bedre meg... når tenker man å være sammen med barna sine? Er det virkelig så slitsom med barn at de må settes bort i ferien også? Anonymkode: 62caf...7e4
Gjest Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Drar man virkelig på ferie og plasserer barna på barnepass? Gud bedre meg... når tenker man å være sammen med barna sine? Er det virkelig så slitsom med barn at de må settes bort i ferien også? Anonymkode: 62caf...7e4 Det kan vel være av ulike grunner at noen trenger barnepike en time eller to i løpet av ferien? Hva vet vi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå