Gå til innhold

Erfaring med Sunwing og Lollo & Bernie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal for første gang bo på et Sunwing hotell med mann og to barn (snart 3 og 4,5 år). Har hørt mye om Lollo & Bernie barneklubb og aner egentlig ikke helt hva som venter oss. Noen erfaringer, tips og innspill fra dere som har bodd på tilsvarende hotell?

Anonymkode: fc4ed...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på det samme...

Anonymkode: f41c1...4e0

Skrevet

De har klubb nesten hver dag kl 10-11.30 og 12-13.30 mot betaling ( 5-7euro) på de aktivitetene som er på visse dager. Feks Skattejakt, Lollos Bursdagsfest, Pratfest o.l Men de har også Open House hvor alle kan komme med foreldre og som er gratis :) 

Et par ganger i uken så er det After Beach show på en halvtime med sang og leker. Fotosession er det også noen dager i uken. De som jobber i barnaklubben, stiller også som barnevakt om dere skulle ha behov for dette. Utrolige dyktige om jeg får si det slik.

Noe mer som du lurer på? :)

Skrevet

Drar man virkelig på ferie og plasserer barna på barnepass?

Gud bedre meg... når tenker man å være sammen med barna sine? Er det virkelig så slitsom med barn at de må settes bort i ferien også?

Anonymkode: 62caf...7e4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Drar man virkelig på ferie og plasserer barna på barnepass?

Gud bedre meg... når tenker man å være sammen med barna sine? Er det virkelig så slitsom med barn at de må settes bort i ferien også?

Anonymkode: 62caf...7e4

Det kan vel være av ulike grunner at noen trenger barnepike en time eller to i løpet av ferien? Hva vet vi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...