Gå til innhold

Ta en titt dere tempere. Har fått positive gTester å prøve finne EL dagen!

Anbefalte innlegg

Mye El slim den 24. Sex den dagen. Og knallpositiv el-test den 26. . Dette var dag 31-33 i syklus. Testa ikke med eltest de dagene før men de to dagene etter som vart negativ dagen etter knallpositiv.  Etter tempkurven der hvilken dag bør jeg beregne befruktning. Dag 25? Fikk utslag på test mandag dag 41 i syklus.   Den har gradvis blitt sterkere men er fortsatt veldig svak syns jeg. Men må jo vare før en evt IKM . Bare så redd for å miste igjen for da vart ikke testene så sterke!!!! Bruker 10 og 25mlu tester. 

IMG_3495.PNG

Fortsetter under...

Første gang jeg temper og har tatt den samme tid og samme plass. Etter tempen der du ser den er lavest har kroppen prøvd el. Etter el-test på den første nede og etter el-slim  den 24.. bruker under tunga. Kan vare påvirket av lite sovn og slik noen ganger.  Har fått slik g-test fra mandag neders og idag øverst . 

E37E9172-4272-406F-85B9-35B9DA870DD5.jpg

Endret av mammas skatter <3

Annonse

Hvis du hadde positiv EL-test den 26. vil du tidligst hatt EL den 27. Så befruktning kan ikke ha vært den 25. Tror ikke jeg ville stolt på den tempingen i det hele tatt, den viser virkelig ikke noe tydelig mønster. Kanskje du har sovet med åpen munn og dermed fikk lavere temp, eller har sovet mindre enn 3 timer sammenhengende før du tempet, eller tempen er påvirket av søvnmangel.

Da ville jeg heller stolt mer på EL-testene.

Gratulerer uansett :)

4 timer siden, Pobie skrev:

Hvis du hadde positiv EL-test den 26. vil du tidligst hatt EL den 27. Så befruktning kan ikke ha vært den 25. Tror ikke jeg ville stolt på den tempingen i det hele tatt, den viser virkelig ikke noe tydelig mønster. Kanskje du har sovet med åpen munn og dermed fikk lavere temp, eller har sovet mindre enn 3 timer sammenhengende før du tempet, eller tempen er påvirket av søvnmangel.

Da ville jeg heller stolt mer på EL-testene.

Gratulerer uansett :)

Takk 😊 Vanskelig å si dette ja🤔 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...