Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #2 Skrevet 5. april 2017 Ung ufør for enslige er 22.450 kr i måneden brutto Ung ufør om du har samboer/ektefelle er 20.521 kr i måneden brutto Hva man betaler i skatt er jo individuelt. Har du barn kan du også få barnetillegg, det er ganske høyt faktisk. Anonymkode: 324cd...20a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Har de mer enn meg utbetalt? Det er takka for å jobbe 100% i lavtlønnet yrke ja 😂 Anonymkode: 434bb...750
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #4 Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har de mer enn meg utbetalt? Det er takka for å jobbe 100% i lavtlønnet yrke ja 😂 Anonymkode: 434bb...750 Tallene over er brutto, altså FØR skatt. Hva har du før skatt og i hvilket yrke? Anonymkode: 1ca78...0bd
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #5 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har de mer enn meg utbetalt? Det er takka for å jobbe 100% i lavtlønnet yrke ja 😂 Anonymkode: 434bb...750 Nå skrev jeg hva trygden er før skatt, ikke hva de har utbetalt, fordi man skatter forskjellig Men ja, en person som får ung ufør har blitt kronisk syk, så syk at han/hun ikke kan jobbe noen gang, og da får de en uføretrygd tilsvarende et lavtlønnsyrke sånn at også disse uheldige menneskene som aldri kan ta en utdannelse, aldri få en bedre betalt jobb, aldri kan jobbe seg opp og få mer ansiennitet også kan leve et nogenlunde anstendig liv. Tror ikke du skal misunne mennesker som i ung alder har blitt uføre altså, det er en ensom tilværelse, på siden av samfunnet. De kronene til å kunne betale husleie og faste utgifter synes jeg du skal unne dem, ærlig talt. Anonymkode: 324cd...20a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #6 Skrevet 5. april 2017 Har ikke sagt jeg ikke unner dem pengene eller misunner dem tilværelsen? Jeg har en venninne som er 50% ufør, og innrømmer gjerne for sine nærmeste at det eneste som er feil med henne er arbeidsmoralen. Sier ikke det gjelder alle, håper det gjelder de færreste. Anonymkode: 434bb...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå